تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد هر نوشته‏اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820826448




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز عمليات ساختماني پروژه شيرين سازي در برج سبک نفتا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۲۵ق.ظ)
آغاز عمليات ساختماني پروژه شيرين سازي در برج سبک نفتا موج - مدير عامل شرکت پتروشيمي بوعلي سينا از آغاز عمليات ساختماني پروژه شيرين سازي در برج سبک نفتا در اين پتروشيمي با اعتبار ۱۲۰ ميليارد تومان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدرضا صاحب نسق، با اشاره به بودجه ۱۲۰ ميليارد توماني پروژه دو فازي شيرين سازي برج سبک نفتا در اين پتروشيمي گفت: با توجه به مراحل نهايي بخش مهندسي در هر دو فاز اين پروژه، عمليات ساختماني آن از امروز آغاز خواهد شد.
وي با اشاره به خريد تجهيزات و کالاهاي مورد نياز فاز يک پروژه شيرين سازي برج سبک نفتا در پتروشيمي بوعلي سينا اظهار داشت: تا دو هفته آينده عمليات شمع کوبي در فاز يک اين پروژه آغاز مي‌شود.
مدير عامل شرکت پتروشيمي بوعلي سينا با تأکيد بر اين‌که با اجراي پروژه شيرين سازي برج سبک نفتا ارزش ۲۰ درصد از خوراک اوليه اين پتروشيمي ۵ درصد افزايش مي‌يابد، گفت: همچنين با اجراي اين پروژه، استمرار توليد در اين پتروشيمي تضمين مي‌شود.
صاحب نسق با اشاره به اين‌که هيدروکربن‌هاي سبک را بايد در مخازن کروي به صورت کوتاه‌مدت ذخيره کرد، گفت: با شيرين سازي هيدورکربن هاي سبک در پتروشيمي بوعلي سينا مي‌توان اين نوع مواد را در مخازن معمولي و به صورت طولاني‌مدت نگهداري کرد.
پتروشيمي بوعلي سينا در زميني به مساحت ۳۶ هکتار در شمال غربي خليج‌فارس در استان خوزستان و در منطقه ويژه اقتصادي بندر امام خميني (ره) قرار دارد.
پتروشيمي بوعلي سينا وابسته به شرکت ملي صنايع پتروشيمي، در سال ۱۳۷۷ تأسيس شد. خوراک مجتمع، نفتاي سبک و سنگين است که از کارخانه (NGL (۱۰۰۰/۹۰۰ پازنان و پتروشيمي اميرکبير تأمين مي‌شود. مواد اوليه طي فرايندهاي موجود و در واحدهاي عملياتي مختلف به محصولات با ارزش و سودآور آروماتيکي نظير پارازايلين و ارتوزايلين جهت مصرف داخلي و صادرات بدل مي‌شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن