تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813082820




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توقف اینتر در خانه پالرمو ::


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: توقف اینتر در خانه پالرمو
اینتر در دیداری خارج از خانه مقابل پالرمو، با نتیجه مساوی 1-1 متوقف شدند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان روبرتو مانچینی می توانستند با پیروزی در این دیدار، به صدر جدول صعود کنند اما با این یک امتیاز، با فیورنتینای صدرنشین هم امتیاز شدند و علی رغم یک بازی بیشتر، به دلیل تفاضل گل کمتر، در رتبه دوم جای گرفتند.
دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند اما با سپری شدن دقایق ابتدایی، این تیم میزبان بود که تا اندازه ای بر بازی مسلط شد و موقعیت های خطرناکی روی دروازه سمیر هاندانوویچ ایجاد کرد که اگر درخشش دروازه بان اینتر نبود، نیمه اول می توانست با برتری میزبان به پایان برسد. اما علی رغم موقعیت های خوبی که پالرمو داشت، در این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول 0-0 به پایان رسید.
در نیمه دوم، اینتر شروع بهتری داشت و پس از اینکه استوان یووتیچ یک موقعیت خوب را از دست داد، سرانجام ایوان پریشیچ در دقیقه 60، نرآتزوری را پیش انداخت.
همکاری یووتیچ و جاناتان بیابیانی، یک موقعیت خوب را نصیب پریشیچ کرد و این هافبک کروات به راحتی گل اول را به نام خود ثبت کرد.
اما برتری اینتر تنها 6 دقیقه پایدار بود و آلبرتو جیلاردینو، کار را به تساوی کشید. روی پاس واسکز، مدافعان اینتر نتوانستند عکس العمل خوبی نشان بدهند و در نهایت این جیلاردینو بود که در موقعیتی تک به تک، هاندانوویچ را مغلوب کرد.
در حالی که دو تیم به دنبال زدن گل های بعدی بودند، خطای جیسون موریو روی واسکز، کارت زرد دوم را برای این بازیکن به همراه داشت و به این ترتیب، اینتر 10 نفره شد.
در دقایق پایانی، پالرمو از برتری نفری اش استفاده کرد و حملات بیشتری انجام داد اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.


پالرمو اینتر میلان

ارسال به تلگرام


00:08  1394/08/03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن