تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806804380




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احترام به بزرگان یکی از مقوله های شرکت در مجالس حسینی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: احترام به بزرگان یکی از مقوله های شرکت در مجالس حسینی است استان‌ها > مازندران - حجت الاسلام و المسلمین سید عربعلی جباری، انگیزه سوم شرکت در مجالس اباعبدا... الحسین(ع) را احترام به بزرگان خواندند و اشاره داشتند:اگر کسی متوسل به امام حسین(ع) شود به اذن الهی راه نجات برایش باز میشود و کسی که حرمت اباعبدا...(ع) و مجالس حسینی را نگه ندارد نابود میشود.


به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از بهشهر؛ در هفتمین شب از عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدا... الحسین(ع)، حجت الاسلام و المسلمین کربلایی سید عربعلی جباری در بین عزاداران و عاشقان حسینی مسجد قایم پایین بیان داشتند:انگیزه های بسیاری در برپایی مجالس اباعبدا... الحسین(ع) وجود دارد اما حادثه کربلا از همه اینها بالاتر بوده و باید ارزیابی کنیم چرا مستکبرین و دشمنان اسلام حیات غربی را ترویج، زندگی غربی را تبلیغ میکنند اما وقتی به امام حسین(ع) میرسند معترض هستند و مدام در حال تغییر هستند، اینها بدعت گزاران در دین هستند.
وی با اشاره اینکه این دنیای فانی محلی برای دل بستن نیست خاطرنشان کردند: در این دنیای مواج و متلاطم که مشکلات اعتقادی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اخلاقی و معیشتی از هر سو به انسان روی می آورد، انسان نیاز به یک کشتی نجات دارد و این کشتی نجات، کشتی حسین(ع) است.
امام جمعه بهشهر انگیزه دوم برای شرکت در مجالس حسینی را خودآزمایی خواندند و بیان داشتند:خود را امتحان کنیم و ببینیم شرکت در مجالس حسینی در اخلاق، دیانت مان و تقویت باورهایمان و سبک سیره ها چقدر تاثیرگذار است.
وی در باب امتحان الهی بیان کردند:از قوانین مقرر زندگی بشر این است که انسان تحت امتحان الهی باشد و بتواند روسفید از این امتحان بیرون بیاید.
خطیب جمعه بهشهر ادامه دادند:کسانی که به اعمال صالح خود توجه داشتند جز دسته اصحاب یمین و کسانی که همیشه گردنشان کج بوده تا به اینکه بیایند پای منبر و روضه اباعبدا... بنشینند می رفتند پای فیلم های مبتذل ماهواره ای می نشستند و چشم هایشان گواه گناه و گوش هایشان گواه غیبت و جز دسته اصحاب شمال برشمرده میشوند.
وی انگیزه سوم شرکت در مجالس اباعبدا... الحسین(ع) را احترام به بزرگان خواندند و اشاره داشتند:اگر کسی متوسل به امام حسین(ع) شود به اذن الهی راه نجات برایش باز میشود و کسی که حرمت اباعبدا...(ع) و مجالس حسینی را نگه ندارد نابود میشود.
حجت الاسلام جباری با اشاره به بیانات پیامبر اکرم(ص) که در باب اهل بیتش بیان کردند فرمودند:فاطمه(س) پاره تن من، همسر فاطمه علی(ع) نور چشم من، دو فرزندان فاطمه(س) میوه های دل من و فرزندان حسین(ع) تا حجت ابن حسن العسگری(ع) امین های خداوند هستند.
وی افزودند: حسین(ع) در نزد ملکوتیان عزیز است تا نزد زمینیان.
به گزارش خبرآنلاین از بهشهر، جباری در پایان با بیان حدیثی از پیامبر اکرم(ص) در باب مقام والای اباعبدا... عنوان کردند:در سمت راست عرش الهی نوشته شده، حسین(ع) کشتی نجات و چراغ هدایت است و نوری که هیچگاه خاموش نمی شود.  

کلید واژه ها: استان مازندران -




چهارشنبه 29 مهر 1394 - 14:49:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن