تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804901703




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسامي منتخبين دوشنبه هفته آينده اعلام مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۳۲ق.ظ)
امامي رضوي خبر داد؛ اسامي منتخبين دوشنبه هفته آينده اعلام مي‌شود موج - امامي رضوي از برگزاري چهارمين دوره انتخابات نظام پرستاري در نهايت دقت و سلامت کامل خبر داد
به گزارش خبرگزاري موج، سيد حسن امامي رضوي، رئيس ستاد اجرايي چهارمين دوره انتخابات نظام پرستاري، گفت: انتخابات شوراي عالي نظام پرستاري امروز با حضور 163 نفر کانديداي شوراي عالي و با حضور 134 نفر نمايندگان هيات هاي مديره شهرستان‌ها در نهايت دقت و سلامت کامل برگزارشد و طي آن 25 نفر که بالاترين رأي را کسب کردند، انتخاب شدند.
وي خاطرنشان کرد: با برنامه ريزي‌هاي کاملاً منطقي که هيات عالي نظارت بر انتخابات و مرکز نظارت بر انتخابات و نيز اقداماتي که ستاد اجرايي انتخابات انجام داده بود، چهارمين دوره انتخابات نظام پرستاري در نهايت دقت و سلامت کافي انجام شد.
امامي رضوي يادآور شد: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکي با مسووليت قانوني که در اين زمينه بر عهده داشت، تلاش کرد با فراهم کردن امکانات لازم، مشارکت حداکثري گروه پرستاري را تدارک ببيند و خوشبختانه انتخابات در صحت و سلامت و با مشارکت حداکثري گروه‌هاي پرستاري برگزار شد.
رئيس ستاد اجرايي چهارمين دوره انتخابات نظام پرستاري ضمن تبريک به منتخبين شوراي عالي نظام پرستاري ابراز اميدواري کرد که اين گروه بزودي با تأييد هيات مرکزي نظارت بر انتخابات وظيفه قانوني خود را در جهت اعتلاي جايگاه پرستاري در کشور و ارتقاي سطح خدمات پرستاري شروع کنند.
امامي رضوي در ادامه با اشاره به اهميت سازمان نظام پرستاري در کشور گفت: شايد بيشترين جمعيت ارائه دهنده خدمات در گروه پزشکي پرستاران هستند و گروه‌هاي پرستاري بار مهمي از ارائه خدمات پزشکي در حوزه بهداشت و درمان کشور را بر عهده دارند.
وي تصريح کرد: پرستاران همواره خدمات با کيفيتي را به مردم ارائه داده‌اند و به خصوص در دو سال اخير و در اجراي طرح تحول نظام سلامت در دولت يازدهم با همت فراوان توانستند خدمات خوب و مطلوبي به مردم ارائه دهند و باعث رضايتمندي مردم شوند.
امامي رضوي گفت: پرستاران، شبانه روز و دلسوزانه بر بالين بيماران حضور دارند و در جهت رفع رنج و آلام بيماران مي‌کوشند و لازم است از قاطبه گروه‌هاي پرستاري تشکر و قدرداني نماييم.
امامي رضوي در پايان ضمن قدرداني از تلاش‌هاي عوامل اجرايي هيات مرکزي نظارت، سازمان نظام پرستاري، دانشگاه‌هاي علوم پزشکي و شبکه‌هاي بهداشتي درماني در برگزاري چهارمين دوره انتخابات شوراي عالي نظام پرستاري گفت: اسامي 25 منتخب شوراي عالي نظام پرستاري پس از تأييد هيات مرکزي نظارت دوشنبه هفته آينده اعلام مي‌شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن