تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خود را از تمامى مردم با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و قل هو اللّه‏ احد حفظ كن. آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815441896




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروژه 660 واحدی بنیاد مسکن در کوی کوثر اراک افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: پروژه 660 واحدی بنیاد مسکن در کوی کوثر اراک افتتاح شد استان‌ها > مرکزی - آیین بازدید و افتتاح پروژه 660 واحدی بنیاد مسکن با حضور علی رضا تابش، رییس بنیاد مسکن کشور در کوی کوثر شهر اراک برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین، پروژه 66 واحدی مسکن کوی کوثر اراک با حضور علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صبح امروز برگزار شد در این مراسم علی رضا رضا فرح، مدیر کل بنیاد مسکن استان مرکزی، گفت: در ساخت این پروژه ها سعی شده است که تمامی استاندارد های مربوط به معماری و شهرسازی را در تمام بخش ها رعایت کنیم.
وی با بیان اینکه تقویت سطح شهروندی و بالابردن کیفیت آن از جمله مموضوعاتی است که در ساخت این پروژه ها مورد توجه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گرفته است، بیان کرد: تمام سعی دست اندرکاران این پروژه ها بر این امر معطوف است که از خود یادگاری ارزشمند به جای بگذارند.
رضا فرح با اشاره به اینکه مجتمع مسکونی صدرا سومین پروژه ای است که در کوی کوثر اراک افتتاح می شود، عنوان کرد: در گذشته نیز دو پروژه مهیا و سپاس با برخورداری از استاندارد های دقیق و نظام مند در این شهرک به بهره برداری رسید.
وی افزود: به طور کلی در ساخت شهرک کوثر ایجاد مباحث زیرساختی از جمله مراکز فرهنگی، مراکز درمانی، اداری و آموزشی، تجاری، دریاچه مصنوعی و فضای مشجر با آبیاری مکانیزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
کاوه امین مشاور شهرسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در این آیین، گفت: متأسفانه در عصر کنونی در جهان و به تبع در ایران در خصوص مقوله شهرسازی ارتباط بین شهرسازی و معماری گم شده است و شهرها به صورت گسترش افقی هستند بدون آنکه فضایی برای ارتباط شهروندان در نظر گرفته شود.
وی اظهار کرد: برای حل این مشکل شهرسازی به سمتی پیش میرود که سطح اشغال بناها به حداقل ممکن برسد و در قطب شهر با ایجاد فضاهای سبز یک ریه برای تنفس ایجاد شود چراکه شهر خوب شهری است که علاوه بر زنده بودن زمینه ساز ایجاد روابط اجتماعی مطلوب شهروندان باشد و در این شهر تعامل شهروندان معطوف به سطح شهر است نه صرفاً در واحد های مسکونی.
امین تأکید کرد: اگر در شهرسازی روابط اجتماعی مد نظر نباشد در آینده ای نه چندان دور انزوای خانواده در چاردیواری خانه را شاهد خواهیم بود که به طور قطع تبعات ناخوشایندی به دنبال دارد.
وی افزود: از این رو در ساخت کوی کوثر تمامی این نکات مورد توجه قرار گرفته است تا خانه صرفاً به عنوان یک سرپناه نباشد؛ لذا سعی شده شهری ایجاد و خانه هایی در آن بنا شود که در شأن یک خانواده مسلمان باشد.
امین ابراز کرد: شهرک کوثر در حکم یک ویترین برای شهر اراک است و با کاربری های تجاری که در ورودی شهر ایجاد می شود به کسی که وارد شهر می شود اینگونه القا می کند که این شهر قابلیت مطلوبی برای زیستن دارد.
یاد آور می شود؛ پروژه صدرا با مساحت 24 هزار و 302 متر مربع با زیر بنای 84 هزار و 777 متر مربع و زیربنای مفید 57 هزارو 883 متر مربع شامل 11 بلوک و 12 طبقه به بهره برداری رسید.
بنابر این گزارش؛ در این روز همچنین مراسم کلنگ زنی مجتمع آموزشی 24 کلاسه مقطع ابتدایی با مساحت چهار هزار و سه متر مربع و کلنگ زنی مجتمع مسکونی یک هزار واحدی غدیر با مساحت 152 هزارو 235 متر مربع و زیر بنای مفید 103 هزارو 255 متر مربع شامل 17 بلوک و 12 طبقه انجام شد.

کلید واژه ها: استان مرکزی -




سه شنبه 28 مهر 1394 - 17:19:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن