تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821094088




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مورگان فريمن، قونيه و ساخت مستندي به نام «داستان خدا»


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۶:۱۰ب.ظ)
مورگان فريمن، قونيه و ساخت مستندي به نام «داستان خدا» موج-«مورگان فريمن»،بازيگر سينماي آمريکابراي ساخت مستند «داستان خدا» به ترکيه رفت.
به گزارش خبرگزاري موج،به نقل از حريت ديلي نيوز، مورگان فريمن، بازيگر فيلم‌هايي چون «هفت»،«رستگاري در شائوشنگ» و «عزيز ميليون دلاري» براي فيلم‌برداري اثري مستند به نام «داستان خدا» به آناتوليِ مرکزي در قونيه سفر کرد.
اين فيلم دربردارنده تجربيات و آيين‌هاي مذهبي در سرتاسر جهان است و براي شبکه تلويزيوني «نشنال جئوگرافيک» توليد مي‌شود.
فريمن ساخت فيلمش را در بخش«کاتالهويوک» قونيه شروع کرد،‌ منطقه‌اي با ۸۰۰۰ نفر جمعيت که قدمت آن به دوران پارينه‌سنگي برمي‌گردد. «کاتالهويوک» يکي از نخستين سکونت گاه‌هاي بشر محسوب مي‌شود. دو کارشناس از تيم حفاري و موزه اين شهر، فريمن را در اين پروژه همراهي مي‌کنند.
شروع تمدن بشري، ساخت ابزارآلات کشاورزي، ارتباط انسان‌ها با محيط، درگيري‌هاي زندگي در طبيعت و حرکت به سمت زندگي اقتصادي از جمله محورهاي فيلمي هستند که اين هنرپيشه سرشناس در قونيه به دنبال آن است.
مورگان فريمن ۷۸ ساله که اولين‌بار در سال ۱۹۶۴مقابل دوربين قرار گرفت، تاکنون پنج‌بار نامزد جايزه اسکار شده که در سال ۲۰۰۴ براي فيلم «عزيز ميليون دلاري» بهترين بازيگر نقش مکمل مرد شد.
وي در سال ۱۹۹۷ توسط مجله انگليسي «امپاير» به‌عنوان سي‌ويکمين بازيگر بزرگ همه دوران‌ها برگزيده شد و سه فيلم «رانندگي براي خانم ديزني»، «افتخار» و «رهايي از شائوشنک» او در فهرست ۱۰۰فيلم برتر تاريخ سينما قرار گرفت.«شواليه تاريکي»،«لوسي»،«قرمز»،«تحت تعقيب» و «شيوع» از ديگر فيلم‌هاي موفق فريمن هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن