تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تقواى الهى داشته باشيد و اصلاح كنيد ميان خودتان را زيرا خداوند در روز قيامت ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813240434




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخی‌هرکجا کم می‌آورند به گردن رهبری می‌اندازند


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
برخی‌هرکجا کم می‌آورند به گردن رهبری می‌اندازند
برخی‌هرکجا کم می‌آورند به گردن رهبری می‌اندازند نماینده مردم تهران در جمع دانشجویان در لانه جاسوسی گفت: اینکه می‌گویند پرونده هسته‌ای پرونده رهبریست، نادرست و ظلم به رهبری است؛ رهبری صراحتا گفتند در جزییات دخالت نمی‌کنند


به گزارش فرهنگ نیوز، علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام عصر امروز با حضور در جمع دانشجویان بسیجی در لانه جاسوسی در خصوص مذاکرات هسته ای به سخنرانی پرداخت.
 
علیرضا زاکانی در ابتدای این جلسه در خصوص بیانیه برخی اعضای کمیسیون برجام علیه گزارش این کمیسیون گفت: جنس آن چند نفری که از کمیسیون برجام خارج شدند یکی نیست و عجیب است که چرا آنها با هم بیانیه دادند.
 
وی افزود: دو نفر از آنها سابقه اصلاح طلبی دارند که آقای تاجگردون و پزشکیان هستند و آقای منصوری آرانی از حامیان دولت در مجلس است. هرچند که از آنها در کمیسیون تشکر کردم ولی آنها معتقدند بودند که اصلا نباید راجع به این متن کار کنیم و در مورد شرایط جامعه صحبت کنیم و همچنین آقای پزشکیان در مورد متدولوژی و روش مندی صحبت می کرد .
 
زاکانی در همین زمینه خاطر نشان کرد: بعضی می گفتند گزارش دقیق ندهید که ضعف ها برای طرف مقابل مشخص نشود مثل اینکه طرف مقابل از متن برجام بی خبر است.
 
آقایان بروجردی و ابوترابی نیز که وابسته به طیف آقای لاریجانی هستند می گفتند مطلوب خود را در برجام بنویسیم و نباید تمام ابعاد را واکاوی کنیم.
 
وی در مورد رویکرد شورای عالی امنیت ملی در مورد برجام گفت: دبیر خانه شورای عالی امنیت ملی نگاهش تفاهم بین نمایندگان مجلس بود و خروجی های کمیسیون برجام را نقطه مثبتی می دید.
 
زاکانی در مورد جلسه سه نفره با حضور برخی مسئولان ییت رهبری در شب قبل از تصویب برجام گفت: این جلسه کاملا دروغ است و چنین جلسه ای تشکیل نشده است. من در جریان ماجرا بودم و چیزی که آقای باهنر گفته بود غلط بود.  اطلاعات غلطی در صحن مجلس به خیلی ها از جمله آقای باهنر داده بودند.
 


منبع: نسیم


94/7/27 - 19:22 - 2015-10-19 19:22:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن