تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820494185




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمايه گذاري‌هاي جديد در گردشگري دريايي گلستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ مهر ۱۳۹۴ (۱۵:۴۶ب.ظ)
سرمايه گذاري‌هاي جديد در گردشگري دريايي گلستان موج - هم اکنون چندين پروژه گردشگري دريايي در طول سواحل استان گلستان با حجم سرمايه گذاري بالغ بر هزار و 200 ميليارد تومان در حال انجام است.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از مانا، رئيس کارگروه سرمايه گذاري و تأمين منابع اداره کل ميراث فرهنگي گفت: هم اکنون سرمايه گذاران زيادي براي ايجاد تاسيسات و امکانات گردشگري در نوار ساحلي استان گلستان مراجعه کرده‌اند.
مجيد رحماني خليلي گفت: همان گونه که پيش از اين اعلام شده دو پروژه بزرگ گردشگري دريايي در سواحل بندرترکمن و بندرگز در دست اجرا است.
رئيس کارگروه سرمايه گذاري و تأمين منابع اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان گلستان تاکيد کرد: علاوه بر اين دو پروژه، پروژه‌هاي ديگري نيز در بخش سواحل به زودي اجرايي خواهند شد.
وي خاطرنشان کرد: اين سرمايه گذاران هم اکنون در حال اخذ مجوزهاي لازم براي اجراي پروژه‌هاي گردشگري در نوار ساحلي گلستان هستند.
اين مقام مسوول در استان گلستان تصريح کرد: زماني که شروع عمليات اجرايي اين پروژه‌ها قطعي شد، جزئيات اين سرمايه گذاري‌ها اعلام خواهد شد.
رئيس کارگروه سرمايه گذاري و تأمين منابع اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان گلستان يادآور شد: اين سرمايه گذاري‌ها حجمي بالغ بر 500 ميليارد تومان است.
وي گفت: همچنين در صورت اجرايي شدن پروژه گردشگري در جزيره آشوراده، شاهد حجم سرمايه گذاري حداقل 400 ميليارد توماني نيز در آنجا خواهيم بود.
رحماني خليلي عنوان کرد: بدون در نظر گرفتن پروژه گردشگري آشوراده، هم اکنون بيش از هزار و 200 ميليارد تومان سرمايه گذاري در بخش گردشگري دريايي گلستان در جريان است.
به گفته وي سرمايه گذاري در بخش گردشگري دريايي گلستان به دليل بکر بودن سواحل از جذابيت زيادي براي سرمايه گذاران برخوردار است.
وي يادآور شد: همچنين راه دسترسي به استان گلستان در مقايسه با مازندران و گيلان از ترافيک کمتري برخوردار است.
رئيس کارگروه سرمايه گذاري و تأمين منابع اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان گلستان تصريح کرد: با بهره برداري از پروژه‌هاي گردشگري در حال اجرا در نوار ساحلي گلستان، مي‌توان آينده اي بسيار روشني را براي گردشگري دريايي گلستان ترسيم کرد.
وي يادآور شد: هم اکنون تمام پروژه‌هاي گردشگري دريايي که در استان گلستان در حال انجام است با رعايت ضوابط و موازين زيست محيطي صورت مي‌گيرد به گونه اي که هيچ گونه آسيبي را متوجه محيط زيست سواحل و دريا نخواهد کرد.
رحماني خليلي گفت: اين امر معناي واقعي از توسعه پايدار است که مي‌توانيم در کنار توسعه گردشگري دريايي محيط زيست را نيز حفاظت کنيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن