تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813119572




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رضائیان: اسپانسرها می‌‌خواهند زود به نتیجه برسند ::


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: رضائیان: اسپانسرها می‌‌خواهند زود به نتیجه برسند
مسعود رضائیان مدیرعامل ملوان امیدوار است که بعداز مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی بخشی از طلب‌های بازیکنان به آنها پرداخت شود.

رضائیان به خبرنگار ورزش سه گفت: بازیکنان ما از آمادگی خوبی برای بازی مقابل سپاهان دارند ولی خب از مسائل مالی کمی ناراحت باشد که فکر می کنم این مساله کاملا طبیعی است و کل تیم های لیگ برتر، لیگ دو، لیگ سه این مشکل را دارند یعنی هر 130 تیم ما با مشکل بی پولی مواجه هستند.
نباید حقوق ها در فوتبال ایران شتابزده بالا می رفت من قبول دارم به تعهداتی که به بازیکنان داده شده، عمل نشده است ولی باید این مساله را در نظر بگیریم که الان مشکلات مالی در کل جامعه وجود دارد و بسیاری از کارگران با حداقل حقوق پایه دارند معیشت می کنند. من فکر می کنم آن زمان که حقوق‌ها در فوتبال ما به صورت شتابزده بالا رفت، این مشکلات هم به وجود آمد. بگذارید راحت تر بگویم مشکل ما امروز در فوتبال بحث درآمدها و هزینه هاست. باید تعادلی میان آنها برقرار شود یعنی کسی که می خواهد در این بخش‌ها سرمایه گذاری کند، برایش زیان ده نباشد.
درآمد باشگاه ها در ایران نزدیک به صفر است شما حساب کنید یک باشگاه لیگ برتری حداقل 15 میلیارد هزینه دارد ولی درآمدزایی باشگاه در بهترین حالت از میلیارد هم تجاوز نمی کند. شما حساب کنید درست است که تیم های پایه سرمایه های معنوی یک باشگاه هستند ولی برای تشکیل آنها و اعزام آنها به مسابقات چه هزینه هایی می شود. تیم های لیگ برتری هم درآمد خاصی ندارند چون با وجود هواداران زیادی که ما داریم مجبور هستیم اکثر بلیت فروشی ها را رایگان انجام دهیم. تبلیغ روی پیراهن در ایران وجود ندارد و حق پخش تلویزیونی هم که به تیم ها داده نشود با این حساب درآمد باشگاه ها نزدیک به صفر است. خب به نظر شما چرا باید یک نفر در بخش خصوصی بیاید 15 میلیارد هزینه کند و 50 میلیون عایدی داشته باشد. اگر این پول را در بانک بگذارد حداقل آخر سال 17، 18 درصد پول سود می‌ گیرد.
مالکین باشگاه ها و اسپانسرها می‌ خواهند زود به نتیجه برسند مشکل در ایران این است که کسانی که تیمی را خریداری می‌ کنند، یا افرادی که اسپانسر می‌ شوند می‌ خواهند زود به نتیجه برسند درصورتی که برای نتیجه گیری در یک تیم حداقل 4، 5 سال زمان نیاز است. یک اسپانسر به ما پیشنهاد داد که برای بازی مقابل تیم های بزرگ 25 میلیون پول می‌ دهد ولی شما حساب کنید که ما باید برای هر بازی دو دست لباس داشته باشیم و این هزینه هیچ قسمتی از مشکلات باشگاه را حل نمی‌کند. البته این نوید را می‌ خواهم بدهم همه مسوولین باشگاه در تلاش هستند که بتوانند با جذب اسپانسر دائمی مطالبات بازیکنان را پرداخت کند و فکر می‌ کنم با توجه به چیزهایی که می‌ بینم این اتفاق بعداز مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی انجام شود و بازیکنان فدارکار ما که بدون پول برای ما زحمت می‌ کشند بتوانند بخشی از مطالباتشان را دریافت کنند.
حق پخش تلویزیونی مشکل مالی تیم ها را برطرف می‌کند من امیدوار هستم هر چه زودتر باشگاه‌های ما به حقی که استحقاقش را دارند برسند و مشکل حق پخش تلویزیونی برطرف شود. اگر این اتفاق بیافتد بین هر باشگاه بین 60، 70درصد هزینه های آنها را تامین می‌ کند که می‌ شود بین 8 تا 10 میلیارد. در این صورت هیچ کدام از باشگاه ها مثل پدیده، استقلال و پرسپولیس یک لحظه دغدغه نداشتن پول را ندارد به همین ترتیب لیگ با کیفیت‌تری هم خواهیم داشت و در پایان تیم‌ملی بهتری هم تشکیل می‌ شود چون این ها همه مثل زنجیر به هم متصل هستند و عملکرد و تاثیر یک بخش روی بخش های دیگر هم تاثیرگذار است. شما ببینید در اروپا و تیم چلسی برای جابجایی مورینیو 800 میلیارد هزینه می‌ شود که این مبلغ چندین برابر هزینه ای است که در تمام لیگ های ما از یک، دو، سه، چهار و پنج هزینه شده است که بیشتر این پول را باشگاه های اروپایی از حق پخش تلویزیونی تامین می‌ کنند ولی ما در ایران باید دائما کاسته گدایی و چه کنم چه کنم دست بگیریم و به این ترتیب هیچ وقت روی پای خودمان نمی‌ایستیم.

ملوان بندرانزلی مسعود رضائیان (مدیرعامل)

ارسال به تلگرام


15:06  1394/07/27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن