تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم، بيشتر از آن‏كه با عمر خود زندگى كنند، با احسان و نيكوكارى خود زندگى مى‏كنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813063306




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازیکن‌پروری جایگزین بازیکن‌سالاری شود |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: بازیکن‌پروری جایگزین بازیکن‌سالاری شود
کد خبر: ۵۴۰۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷ - 19 October 2015


عضو فراکسیون ورزش مجلس با تأکید بر ضرورت بازیکن پروری در سطح کشور، گفت: زمانی که یک بازیکن احساس کند نبودش در تیم ملی، تیم را دچرا بحران می‌کند خود به خود سطح انتظاراتش بالا می‌رود؛ لذا لازم است با بازیکن پروری، رقابت میان بازیکنان افزایش یابد.

مجید منصوری بیدکانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با انتقاد از جو به وجود آمده در تیم های ملی کشورمان و ادامه روند بازیکن سالاری در آنها، گفت: متأسفانه ضعف تیم های باشگاهی کشور در رشته های ورزشی مختلف، باعث می شود شاهد پدیده بازیکن سالاری در تیم های ملی باشیم.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: ضعف تیم های باشگاهی کشور و عدم توانایی آنها در بازیکن پروری باعث کاهش سطح رقابت میان بازیکن ها شده و دایره انتخاب آنها از سوی سرمربیان تیم های ملی تنگ تر می شود.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه در انتخاب بازیکنان تیم ملی باید به پارامتر های مختلف مثل تکنیک، تاکتیک و اخلاق توجه شود، یادآور شد: عدم بازیکن پروری باعث می شود بازیکنان تیم ملی احساس کنند که تیم ملی تنها در صورت حضور آنها قدرت دارد و اگر نباشند حوزه ورزشی آنها دچار آسیب می شود؛ از این رو چنین بازیکنانی انتظارات خود را بالا می برند.

منصوری بیدکانی ادامه داد: شرایط ورزشی و فنی باشگاه های ورزشی کشور باید به گونه ای باشد که بازیکنان مدعی تیم های ملی احساس محوریت نکنند و بدانند هر لحظه که بخواهند به دلایل واهی و قدرتمداری، اقدام به کناره گیری کنند قطعا جایگزین مناسبی خواهند داشت.

وی همچنین افزود: از طرفی مشکل ریسک پذیری در مربیان وجود دارد که پایین است و اغلب نتیجه گرا هستند؛ از این رو تلاش می کنند بازیکنان مد نظر خود را از دست ندهند تا به نتیجه ای که تمایل دارند دست پیدا کنند و به همین دلیل در برخی موارد شاهد بروز فسادهایی نظیر خرید داوران نیز بوده‌ایم.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر اینکه بازیکن‌پروری باید در دستور کار مسئولان ورزشی کشور قرار گیرد، خاطرنشان کرد: ورزش کشورمان نباید صرفا به دنبال نتیجه باشد بلکه باید بر ارائه بازی خوب از سوی تیم های ملی ورزش های مختلف کشور تأکید کند که این امر صرفا با بازیکن پروری در سطح کشور امکان پذیر است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن