تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814659475




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رویکرد نقد باید در رسانه‌ها تقویت شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:
رویکرد نقد باید در رسانه‌ها تقویت شود

شورای شهر کراپ شده


شناسهٔ خبر: 2944657 - دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
استانها > زنجان

زنجان - نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: رویکرد نقد باید در رسانه‌ها تقویت شود و مشکلات جامعه و راهکارهای حل مشکلات در رسانه‌ها از دید کارشناسی رفع شود. به گزارش خبرنگار مهر، فخرالدین رستمی قبل از ظهر دوشنبه در بازدید از دفتر  خبرگزاری مهر در استان زنجان اظهار داشت:  مشکلات و چالش‌ها در حوزه‌های مختلف باید به وسیله رسانه‌ها رصد شده و برای حل آنها راهکارهای مشخص و کاربردی مشخص شود.
 
وی ادامه داد: مردم به‌عنوان ناظران اصلی بخش خبر توقع اطلاع‌رسانی دقیق دارند و هر خبرگزاری و رسانه‌ای که بتواند به بهترین شکل ممکن به وظیفه‌ خود عمل کند در حقیقت پل ارتباطی خود را قوی‌تر و مستحکم کرده و مردم دوباره از این پل عبور می‌کنند.
 
نایب‌رئیس شورای شهر زنجان افزود: خبرگزاری همانند بخش‌های دیگر نیست که بتواند به‌راحتی خود را ترمیم کند لذا باید در زمینه اطلاع رسانی دقیق و شفاف فعالانه وارد عرصه شود.
 
رستمی با بیان اینکه اعضای شورای شهر زنجان فعالیت گسترده برای توسعه خدمت رسانی بهتر به شهروندان دارند، افزود: شورای شهر به‌عنوان منتخبین مردم هر آنچه که در توان دارد را برای خدمت به مردم انجام می‌دهد و  همه در یک صف و پیگیر مطالبات مردم هستیم و در پاسخگو بودن مسئولان همگی باهم تلاش می‌کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها پل ارتباطی بین مسئولان و مردم هستند، تأکید کرد: باید خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها در راستای توسعه و نهادینه کردن فرهنگ پاسخگو بودن مدیران تلاش کنند و هیچ  مسئولی نباید به خود اجازه دهد که رسانه را تحت قدرت و نفوذ خود قرار دهد و خبر را با تفسیر و دیدگاه خودش انتشار دهد و هیچ خبرگزاری و رسانه‌ای هم نباید به خودش این اجازه را دهد که تحت تأثیر قدرت یا شرایط خاص قرار بگیرد.
 
نایب‌رئیس شورای شهر زنجان افزود: خبرگزاری مهر یک خبرگزاری فعال و پرتلاش  است و اخبار و اطلاعات دقیقی را منتشر می‌کند. رستمی تأکید کرد: خوشبختانه خبرگزاری مهر به وظیفه خود در زمینه اطلاع رسانی به بهترین شکل عمل کرده و در  زمینه اطلاع‌رسانی روند روبه جلو داشته است.
 
وی با اشاره به اینکه مردم معمولاً دنبال خبر هستند، اظهار کرد: با توجه به اینکه مردم در پیگیری اخبار به دنبال واقعیت هستند، باید این موضوع را قبول کنیم که مردم در حین خبرگیری یک ارزیابی و یک سنجش از خود خبرگزاری‌ها دارند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن