تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم گنج بزرگی است که با خرج کردن تمام نمی شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813165853




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمپين «قلب من براي ميراث مان مي‌تپد» آغاز به کار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ مهر ۱۳۹۴ (۱۳:۲۱ب.ظ)
کمپين «قلب من براي ميراث مان مي‌تپد» آغاز به کار کرد موج-کمپين «قلب من براي ميراث مان مي‌تپد» با هدف جلب مشارکت مردمي در راستاي حفاظت از ظرفيت‌هاي گردشگري کشور آغاز به کار کرد.
به گزارش خبرگزاري موج،صنايع دستي و گردشگري کمپين «قلب من براي ميراث مان مي‌تپد» در قالب سازمان مردم نهاد که توسط موسسه آموزشي و گردشگري «ارسباران» جهت دستيابي به گسترش فرهنگ نگاهداشت طبيعت و تاريخ و هدايت تلاشي همگاني براي حفاظت ظرفيت‌هاي گردشگري ملموس و ناملموس کشور در تير سال جاري تشکيل شده است؛ نخستين برنامه اجرايي خود را با پاک‌سازي «باداب سورت» به عنوان دومين ميراث ملي طبيعي ثبت شده کشور، ساخت مسير بازديد عمومي از اين منطقه مهم ژئوريسمي کشور و نيز نصب تابلوهاي تفسيري و تحذيري با هدف جلوگيري از تخريب منطقه برگزار کرد.
در اين برنامه که با شعار «قلبم براي ميراثم مي‌تپد» با حضور جمعي از راهنمايان گردشگري، محيط زيست و نيز دوستداران تاريخ و فرهنگ در قالب تور برگزار شد؛ کميته ملي طبيعت گردي به عنوان حامي معنوي در کنار حاميان ديگر از جمله وزارت ورزش و جوانان،اداره کل مشارکت‌هاي مردمي سازمان حفاظت محيط زيست و نيز بانک کشاورزي ايفاي نقش کردند.
با توجه به تخريب حجم قابل توجهي از حوضچه‌هاي «باداب سورت» طي سال‌هاي گذشته به دليل عدم آگاهي و اطلاعات عمومي از موقعيت و شرايط ژئوتوريسمي مهم اين منطقه در قالب اثر ثبت شده ملي، تغيير نگاه مردم محلي، همکاري و تعامل فعالان اين حوزه و نيز جلب حمايت تصميم سازان فرابخشي از دستاوردهاي برگزاري اين برنامه به شمار مي‌آيد.
گفتني است؛ هم اکنون پروژه حصارکشي چشمه پلکاني تراورتني باداب سورت در روستاي «اروست» بخش چهاردانگه شهرستان ساري به همت اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان مازندران در حال انجام است که جلب مشارکت‌هاي مردمي بي شک در تقويت حفاظت از اين منطقه ارزشمند طبيعي خواهد افزود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن