تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ثروت فراوان، دشمن مؤمنان و پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813210552




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ژکو: ایرلند قرعه بدی برای بوسنی بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: ژکو: ایرلند قرعه بدی برای بوسنی بود ادین ژکو، ستاره تیم ملی بوسنی، از اینکه در مرحله پلی آف یورو 2016 به جمهوری ایرلند برخورد کرده اند ابراز نارضایتی کرد.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۶ مهر ساعت 19:20

خبرگزاری پانا+ژکو

به گزارش خبرگزاری پانا، امروز قرعه کشی مرحله حذفی یورو 2016 انجام شد و بر این اساس، تیم ملی بوسنی باید با تیم ایرلند روبرو شود تا برنده این دیدار به مرحله نهایی راه یابد. بوسنی در دور مقدماتی پس از بلژیک و ولز دوم شد و ایرلند نیز در گروهی که آلمان و لهستان مستقیما صعود کردند، عنوان سومی را کسب کرد. ادین ژکو، مطرح ترین بازیکن بوسنی که در حال حاضر برای آ اس رم بازی می کند، در واکنش به این قرعه به وبسایت گل گفت:" این حقیقت که ایرلند در بازی های رفت و برگشت خود به آلمان نباخت، خود نشان از قدرت و کیفیت بالای این تیم دارد. ایرلند تیم خطرناکی است و نمی توانست قرعه خوبی برای ما باشد.
من خیلی از بازیکنان این تیم را از دوران حضورم در لیگ برتر انگلیس(منچسترسیتی) می شناسم و البته آنها نیز شناخت خوبی از ما دارند. برای صعود، باید 200 درصد توانمان را بگذاریم و بخصوص نتیجه بازی رفت بسیار مهم و تاثیرگذار است." 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن