تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813204953




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چسب زخمی که ضربان قلب را اندازه می گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
گجت چسب زخمی که ضربان قلب را اندازه می گیرد

گجت پوشیدنی؛
چسب زخمی که ضربان قلب را اندازه می گیرد
چسب زخم متفاوتی تولید شده که کاربران با قرار دادن آن روی سینه خود می توانند به کنترل علائم حیاتی و همینطور وضعیت جسمانی‌شان بپردازند.



به گزارش سرویس علمی جام نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، فناوری به بخش های مختلف پزشکی نفوذ کرده تا بیماران بتوانند بهترین خدمات درمانی را در اختیار داشته باشند. گجت هایی مانند ساعت ها یا دستبندهای هوشمند به سنجش سلامت و همینطور علائم حیاتی کاربرانشان پرداخته و جدیدترین اطلاعات را در اختیار آنها قرار می دهند. گجت های بسیاری نیز عرضه شده اند که دارای چنین وظیفه ای هستند.   AmpStrip ،گجت پوشیدنی محسوب می شود که شبیه به یک نوار چسب است. این چسب زخم مجهز به یک دماسنج، شتاب سنج و همینطور سنسور ضربان قلب شده تا با قرار گرفتن روی سینه کاربران بتواند به کنترل و همینطور رصد علائم حیاتی آنها پرداخته و نتایج را با استفاده از بلوتوث بر صفحه نمایش تبلت ها یا اسمارت فون ها نمایان کند.   این گجت انقلابی در عرصه تکنولوژی های پوشیدنی محسوب می شود. شرکت  FitLinxx اعلام کرده است که در حال حاضر، ردیاب این گجت برای کنترل تناسب اندام عرضه شده اما این ردیاب با یک برنامه پزشکی جایگزین خواهد شد.  

  گجت جدید در حالی عرضه می شود که شرکت FitLinxx در نمایشگاه CES ۲۰۱۵ به معرفی محصول جدیدش پرداخته بود.   2001



۲۶/۰۷/۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن