تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه بنده اى بخواهد چيزى بخواند و يا كارى انجام دهد و بسم اللّه  الرحمن الرحيم بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820265413




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانک سامان بانک محبوب شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مهر ۱۳۹۴ (۹:۳۰ق.ظ)
بانک سامان بانک محبوب شد موج - در دومين جشنواره سالانه «بانک محبوب من»، بانک سامان بانک محبوب شد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيدمحمد ميرجعفري، دبير دومين جشنواره بانک محبوب من، در گفت و گو با روابط عمومي بانک سامان گفت: بانک سامان در اين جشنواره بانک محبوب شد.
وي در ادامه گفت: نکته قابل‌توجه اين جشنواره انتخاب بانک سامان از سوي مشتريان شبکه بانکي بود که در اين نظرسنجي ملي 25 هزار مشتري شرکت کردند و بانک سامان به‌ عنوان انتخاب اول مشتريان براي افتتاح حساب نيز معرفي شد.
ميرجعفري درخصوص اين جشنواره گفت: جشنواره بانک محبوب من، باهدف تعيين محبوب‌ترين بانک‌ها از نظر مشتريان شبکه بانکي برگزار شد و طي آن مشتريان با امتيازدهي به بانک مورد علاقه‌شان، بانک‌هاي محبوب را انتخاب کردند.
دبير دومين جشنواره «بانک محبوب من» در خصوص اين جشنواره افزود: اين جشنواره با همکاري سايت‌هاي بانکي و ديجي کالا برگزار شد و مشتريان از 13 شهريور تا 10 مهر سال فرصت داشتند تا با مراجعه به پايگاه اينترنتي به نشانيhttp://festival.banki.ir در اين نظرسنجي شرکت کنند.
ميرجعفري در خصوص آمار شرکت‌کنندگان در اين نظرسنجي گفت: 70 درصد آقايان و 30 درصد خانم‌ها در اين نظرسنجي شرکت کردند و 50 درصد شرکت‌کنندگان بين 25 تا 35 سال، 20 درصد بين 35 تا 45 سال، 20 درصد بين 18 تا 25 سال و 10 درصد بالاي 45 سال بودند.
وي در خصوص حضور استان‌ها در اين جشنواره گفت: بيشتر شرکت‌کنندگان از تهران و به ترتيب استان‌هاي خراسان رضوي، اصفهان، فارس، آذربايجان شرقي، البرز و مازندران بودند.
بر اساس اين گزارش، آيين پاياني دومين جشنواره بانک محبوب من با حضور مديران بانک‌ها در باغ‌موزه هنر ايراني برگزار شد.در اين مراسم دکتر امير شکاري، معاون پژوهشکده پولي بانکي بانک مرکزي، در خصوص بازاريابي در بانک‌ها به سخنراني پرداخت.
همچنين سيدمحمد ميرجعفري، دبير جشنواره «بانک محبوب من»، توضيحاتي در خصوص نحوه اجراي نظرسنجي و نتايج آن ارائه کرد و در پايان تنديس‌هاي دومين جشنواره بانک محبوب من اهدا شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن