تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821017356




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفتم محرم روز «برائت از کودک‌کشان صهيونيستي»


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ مهر ۱۳۹۴ (۱۵:۴ب.ظ)
هفتم محرم روز «برائت از کودک‌کشان صهيونيستي» موج-عضو اتحاديه بين المللي امت واحده گفت: از عموم مسلمانان جهان و نيز ملت ايران و به خصوص عزاداران حسيني درخواست شده است تا در اين روز مظلوميت ملت فلسطين و خصوصاً کودکان فلسطيني را به گوش جهانيان برسند.
به گزارش خبرگزاري موج،جمعي از تشکل‌هاي مردمي و دانشجويي در اقدامي خودجوش، روز هفتم محرم که منتسب به حضرت علي اصغر (ع) است را «روز جهاني برائت از کودک کشان تاريخ» نام‌گذاري کرده و با تشکيل کمپين و توليد کليپ و پوسترهاي گرافيکي با همراهي برخي هيئات عزاداري کشور از عموم عزاداران و عاشقان حسيني براي پيوستن به اين کمپين دعوت کردند.
فاطمه خطيب عضو اتحاديه بين المللي امت واحده در گفت و گويي پيرامون اين کمپين اظهار داشت: به اعتقاد ما حضرت علي اصغر (ع) به عنوان کوچک‌ترين شهيد کربلا، اوج مظلوميت و نمادي انساني است که بيشترين ظرفيت جهاني شدن و همدلي تمامي گروه‌ها و جريانات و شخصيت‌ها را دارد و با توجه به درگيري‌هاي جاري در منطقه به خصوص در سرزمين‌هاي اشغالي فلسطين لازم است هيئات عزاداري ميان واقعهٔ عاشورا با جنايات شمرها و کودک کشان امروز نيز پيوند برقرار کرده و از آن‌ها اعلام برائت کنند.
خطيب با اشاره به مشارکت گروه‌هاي ديگري در اين حرکت گفت: به طور خاص گروه دعوت اسلامي دانشگاه امام صادق (ع) و تعدادي از هيئات دانشجويي و مردمي تهران و برخي شهرستان‌ها در اين حرکت مشارکت و همکاري کردند و بناست در وضعيت جاري منطقه و سکوت خفت بار مجامع بين المللي و بسياري از رسانه‌هاي جريان اصلي، صداي ضجهٔ کودکان فلسطيني که زير آتش گلوله‌هاي اسرائيلي جان باختند و يا زنده زنده در خانه خود سوختند، به گوش همگان برسد و بر همهٔ ما فرض است که در کنار عزاداري بر سيدالشهدا و به خصوص شهيد شيرخوار کربلا، ياد کودکان و شيرخوارگان شهيد زمان خودمان که مظلومانه به خاک و خون کشيده مي‌شوند را نيز گرامي بداريم و درحد توان به ياري آن‌ها برخيزيم.
وي در پايان با اشاره به شروع انتفاضه سوم مردم فلسطين افزود: بر اين اساس روز هفتم محرم، روز جهاني برائت از کودکان کشان صهيونيستي و روز جهاني مرگ بر اسرائيل نام‌گذاري شده و از عموم مسلمانان جهان و نيز ملت ايران و به خصوص عزاداران حسيني درخواست شده است تا در اين روز مظلوميت ملت فلسطين و خصوصاً کودکان فلسطيني را به گوش جهانيان برسند.
در اين راستا گردانندگان کمپين روز جهاني برائت از کودکان کشان صهيونيستي از عموم هيئات، مداحان و سخنرانان مراسمات عزاداري درخواست کرده‌اند تا در کنار ذکر مصيبت اهل بيت امام حسين عليه السلام، به مظلوميت فلسطينيان و کودک کشي و جنايات رژيم صهيونيستي نيز بپردازند.
هيئت‌هاي عزاداري و ساير علاقه منداني که مايل به پيوستن به اين کمپين هستند مي‌توانند با انتشار پوسترهاي طراحي شده و نيز پخش نماهنگ‌هاي ساخته شده در هيئات و ايستگاه‌هاي صلواتي، مظلوميت مردم فلسطين و جنايات رژيم شمر صفت و کودک کش صهيونيستي را به نمايش بگذارند
براي دريافت پوسترها و کليپ طراحي شده در اين کمپين، به آدرس http://iuuu.ir/fa/7890 مراجعه کنيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن