تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819850884




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرقت با انگیزه شوخی |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سرقت با انگیزه شوخی
کد خبر: ۵۳۹۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰ - 17 October 2015


فردی که به بهانه شوخی اقدام به برداشت غیرمجاز وجه نقد از حساب صاحب‌کار خود کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش شرق، سرهنگ اکبر امینی رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان دراین‌باره گفت: شهروندی با مراجعه به پلیس فتا مدعی شد دو ‌میلیون ریال از حساب بانکی وی سرقت شده است.

وی اضافه کرد: به‌همین‌منظور پرونده‌ای در پلیس فتا تشکیل و در تحقیقات مشخص شد برداشت از حساب بانکی مالباخته در چندین مرحله و به‌صورت دریافت وجه نقد از دستگاه‌های خودپرداز سطح شهر صورت گرفته است. این مقام انتظامی گفت: با انجام اقدام‌های فنی و به‌کارگیری شگردهای خاص پلیسی، متهم شناسایی و پس از گرفتن دستور از مقام قضائی دستگیر شد.

رئیس پلیس فتای همدان افزود: متهم هنگام مواجهه با مستندات انکارناپذیر رایانه‌ای اعتراف کرد در فرصت مناسبی کارت بانکی صاحب‌کار خود را به سرقت برده و از آنجا که رمز عبور وی را نیز در اختیار داشته، برداشت‌ها را انجام داده است.

سرهنگ امینی اضافه کرد: فرد سارق انگیزه خود را ابتدا شوخی با صاحب‌کارش اعلام و بیان کرد پس از گذشت مدتی بعد از اینکه دیدم صاحب‌کارم از اولین برداشت مطلع نشد برداشت‌های بعدی را انجام دادم.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن