تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شيعيان ما كسانى‏اند كه در راه ولايت ما بذل و بخشش مى‏كنند، در راه دوستى ما به يكديگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820380706




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معامله ترکیه با اروپا بر سر آوارگان


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: معامله ترکیه با اروپا بر سر آوارگان


ترکیه در ازای جلوگیری از عبور آوارگان به سمت اروپا، حذف ویزا برای سفر اتباع ترک به اروپا را درخواست کرده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در نشست سران کشورهای اروپایی در بروکسل بر سر یافتن راهکارهایی برای توقف مهاجرت ها از مسیر ترکیه به اروپا قرار شد در ازای لغو صدور ویزا برای سفر اتباع ترکیه به اروپا، ترک ها کشتی هایی که سواحل این کشور را به مقصد اروپا ترک می کنند، کنترل کنند. همچنین اتحادیه اروپا باید یک میلیارد یورو برای کنترل سواحل و مرزهای آبی ترکیه به این کشور پرداخت کند.
 نشست سران اروپا بر سر یافتن راهکارهایی برای توقف مهاجرت ها از مسیر ترکیه به اروپا

سران اتحادیه اروپا در نشست شورای اروپا در شهر بروکسل بر اجرای یک برنامه اقدام مشترک با همکاری ترکیه در زمینه مدیریت بحران پناهجویان به توافق اولیه دست یافتند .
دونالد توسک، رئیس شورای اروپا درباره تصمیمات این نشست اظهار داشت: مذاکرات سران اروپا با ترکیه عمدتا بر چگونگی مواجهه با موج عظیم حرکت پناهجویان از ترکیه به اروپا متمرکز بود و انتظار می رود برنامه اقدام مشترک توافق شده در این نشست بتواند از حرکت بیشتر پناهجویان به اروپا جلوگیری کند.
وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف ما بازگرداندن مهاجران غیر قانونی و محافظت از مرزهای اتحادیه اروپا خواهد بود اظهار داشت: به زودی صدها نیروی گارد اروپایی برای محافظت از مرزهای یونان و ایتالیا اعزام خواهند شد.
وی همچنین افزود: حفظ امنیت مرزهای اروپا، تضمین امنیت جامعه اروپایی  و نظم عمومی از عمده ترین دغدغه های نشست سران اروپا در بروکسل بود .
 


جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن