تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806879997




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور مردم همدان در برنامه ها نشان از مردم نهاد بودن شهر است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان:
حضور مردم همدان در برنامه ها نشان از مردم نهاد بودن شهر است

جشنواره نقاشی دیواری در شیراز


شناسهٔ خبر: 2941205 - پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹
استانها > همدان

همدان- معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: حضور چشمگیر مردم همدان در برنامه ها نشان از مردم نهاد بودن شهر است. به گزارش خبرنگار مهر، محمد ابراهیم الهی تبار شامگاه چهارشنبه در اختتامیه جشنواره نقاشی رودیواری که در شهر همدان برگزارشد، با بیان اینکه همدان به عنوان شهر سازمان های مردم نهاد در کشور مطرح است، عنوان کرد: مردم نهاد بودن شهر همدان نشان دهنده حضور با نشاط مردم در سرنوشت شهر بوده و انتظار می رود این حضور در انتخابات اسفند ماه مجلس نیز به چشم بخورد. معاون سیاسی امنیتی استاندارهمدان افزود: شهرداری همدان امسال عملکرد خوبی در کارنامه خود ثبت کرده و به همین دلیل مسافران هنگامی که وارد شهر می شوند با طراحی های بسیار زیبای شهر مواجه می شوند. وی با بیان اینکه در همدان سرمایه های تاریخی طبیعی بسیاری وجود دارد، گفت:  وظیفه مسئولان استان و شهر همدان حفظ سرمایه های تاریخی و طبیعی و افزایش این سرمایه ها است.

شهردارهمدان نیز در این مراسم با بیان اینکه این جشنواره آغاز حرکتی نوین در شهر است، گفت: طرح های بسیاری برای زیباسازی شهر همدان در زمینه های علمی و فرهنگی در نظر گرفته شده که برای اجرای طرح ها از بهترین و مجرب ترین اساتید دعوت به کار شده است. شهردارهمدان با بیان اینکه همدان به عنوان شهری تاریخی با قدمت سه هزار ساله باید معرفی شود، افزود: نقاشی دیواری کار نوینی در شهر همدان است و این روند می تواند زمینه را برای معرفی و جذب توریسم به همدان فراهم کند. بررسی فرهنگ غنی ایران زمین نشان دهنده بی نظیر بودن این فرهنگ در دنیا است رئیس شورای شهر همدان نیز در این مراسم با اشاره به فرهنگ غنی کشور ایران گفت: بررسی فرهنگ غنی ایران زمین نشان دهنده بی نظیر بودن این فرهنگ در دنیا است. علی اکبرنظری با اشاره به زیبایی های شهر همدان گفت: نقاشی روشی برای معرفی زیبایی بوده اما این هنر در ایران غریب مانده و استفاده از این هنر راهی برای معرفی زیبایی های شهر است. مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری همدان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه هدف از اجرای این جشنواره سعی در ایجاد شرایط و ضوابط یکسان در شهر بوده است، اظهار داشت: زیرساخت های علمی و تخصصی و زمینه شکل گیری آثار هنری با ماندگاری موضوع ها فراهم آمده است.

وحید علی ضمیر افزود: نقاشی دیواری به عنوان یک اثر هنری علاوه بر فرم، فضا و معماری ارتباط همزمان با مخاطب را نیز می طلبد. وی با اشاره به اهداف اولین جشنواره نقاشی های دیواری همدان عنوان کرد: از اهداف این جشنواره می توان به ایجاد فرهنگ بصری، به جریان انداختن هنر نقاشی دیواری در شهر همدان، حمایت از هنرمندان نقاشی دیواری، تشویق دانشجویان در زمینه تجربه های هنری، شناخت ظرفیت های مختلف و ایجاد فضای آرام در منزل شهری اشاره کرد. علی ضمیر با بیان اینکه این جشنواره در دو زمینه طراحی و اجرا برنامه ریزی شده است، عنوان کرد: در این مدت ۲۳۵ طرح به جشنواره ارائه شد که ۲۶ طرح زینت بخش دیوارهای شهر شد و در مدت زمان  شش روز طرح ها کشیده شد.

 









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن