تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813227204




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هلال احمر به 9 فروند بالگرد ديگر مجهز مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ مهر ۱۳۹۴ (۲۲:۳۸ب.ظ)
هلال احمر به 9 فروند بالگرد ديگر مجهز مي‌شود موج - دبيرکل جمعيت هلال احمر گفت: اين جمعيت تا پايان سال جاري به 9 فروند بالگرد ديگر مجهز مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، علي اصغر احمدي افزود: در حال خريداري سه فروند بالگرد از يک شرکت داخلي و شش بالگرد از کشورهاي خارجي هستيم.
وي با بيان اينکه جمعيت هلال احمر ايران اکنون داراي 17 بالگرد است، تصريح کرد: به‌منظور حمايت از صنايع داخلي در مرحله خريد سه فروند بالگرد از شرکت ايراني پنها(شرکت پشتيباني و نوسازي بالگردهاي ايران) هستيم که از اين سه فروند بالگرد، يکي از آنها 100 درصد آماده تحويل و ديگري در حال پرواز آزمايشي است و بالگرد سوم طي سه ماه آينده در اختيار جمعيت هلال احمر قرار مي گيرد.
همکاري مطلوب هلال احمر ايران با جمعيتهاي جهاني
دبيرکل جمعيت هلال احمر اظهارداشت: جمعيت هلال احمر ايران با وجود تمام محدوديت هاي ناشي از تحريم ها، تعامل مناسبي با فدراسيون بين المللي صليب سرخ و ديگر جمعيت هاي ملي داشته و توانمندي و برنامه هاي اين جمعيت براي دنيا قابل قبول است.
احمدي با اشاره به سفر خود به فدراسيون جهاني صليب سرخ در ژنو پس از توافق ايران با 1+5 گفت: اعضاي فدراسيون جهاني صليب سرخ، علاقه مند به گسترش بيش از پيش روابط و همکاري ها با جمعيت هلال احمر ايران هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن