تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زِنا، شش پيامد دارد: سه در دنيا و سه در آخرت. سه پيامد دنيايى‏اش اين است كه: ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805098278




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه‌اندازي کارخانه نطنز در صورت عدم لغو تحريم‌ها/ لزوم تصويب قانون براي خروج از رکود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ مهر ۱۳۹۴ (۲۰:۳۶ب.ظ)
لاريجاني در مراسم يادواره 444 شهيد انتظامي گيلان: راه‌اندازي کارخانه نطنز در صورت عدم لغو تحريم‌ها/ لزوم تصويب قانون براي خروج از رکود موج - لنگرود-رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: اگر طرف مقابل تحريم‌ها را لغو نکند کارخانه نظنز دوباره راه‌اندازي مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج از لنگرود، علي لاريجاني عصر امروز در مراسم يادواره 444 شهيد انتظامي گيلان و سرلشکر شهيد حسين همداني در مسجد جامع اين شهرستان با تسليت ايام ماه محرم اظهار کرد: محرم يک صراط براي دلباختگان است.

وي، جلسات امام حسين (ره) را راهي نشانه‌گذاري شده براي رسيدن به کمال عنوان کرد و ادامه داد: محرم ماه جلا دادن به قلوب مسلمانان است و بايد براي يافتن راه زندگي محرم را شناخت.

رئيس مجلس شوراي اسلامي با گراميداشت شهداي انقلاب اسلامي به‌ويژه شهداي انتظامي گيلان عنوان کرد: در آستانه ماه محرم هستيم و امام حسين راهي را نشان داد و مسير اهل بيت را جاودان کرد.

وي با بيان اينکه سعادتي که در مکتب امام حسين (ع) ترسيم مي‌شود مرگ با عزت در مقابل زندگي با ذلت است، ادامه داد: زماني در گذشته زندگي با معنويت آغاز مي‌شد، اما شرايط دنيا تغيير پيدا کرده و تمام سازوکار زندگي بر اساس غفلت است.

رئيس مجلس شوراي اسلامي تبيين کرد: امام علي (ع) فرمود مردم در خواب هستند و وقتي مردند بيدار مي‌شوند و انسان پس از مرگ مجبور است حقايق را ببيند و شهدا در اين دنيا حقايق را ديدند و راه را انتخاب کردند.

وي با بيان اينکه خداوند آخر ما را سعادت و شهادت قرار دهد، تصريح کرد: زماني که نخستين قطره خون شهيد به زمين مي‌ريزد تمام گناهان او بخشيده مي‌شود.

رئيس مجلس شوراي اسلامي مقام شهيد در نظام اسلامي را بالا دانست و افزود: شهيد به زندگي انسان روشنايي مي‌دهد.

وي با اشاره به اينکه فرهنگ شهادت‌طلبي پس از انقلاب در کشور رشد کرده است، افزود: نيروي انتظامي محل تکيه مردم بوده و در جامعه ريشه دوانده است.

لاريجاني اضافه کرد: نيروي انتظامي در عرصه بوده و روحيه شهادت‌طلبي زمينه زنده بودن و حيات نيروي انتظامي است.

وي با اشاره به موضوع هسته‌اي ايران گفت: مصاف سختي درباره انرژي هسته‌اي در صحنه بين‌المللي داشتيم و 12 سال با غرب در مسئله هسته‌اي درگير بوديم و زور مي‌گفتند و حاضر نبودند حقوق ملت را تأمين کنند.

رئيس مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه ملت ايران راهي جز استقامت و پايداري نداشت، افزود: بايد ايستادگي مي‌کرديم تا فناوري هسته‌اي به جايي برسد.

‌وي به بررسي برجام در مجلس اشاره کرد و گفت: برجام در محافل مختلف بررسي شد و با صراحت در مجلس تصويب کرديم و اگر طرف مقابل تحريم‌ها را لغو نکند کارخانه نظنز دوباره راه‌اندازي مي‌شود.

لاريجاني درباره تصويب برجام در شوراي نگهبان گفت: اکنون به بنده اطلاع دادند که شوراي نگهبان برجام را تصويب کرده است.

وي افزود: شرايط اقتصادي بايد پويا شود کشور ما به لحاظ اقتصادي مشکل دارد و اگر مي‌خواهيم در صحنه بين‌المللي موفق شويم بايد بنيه اقتصادي کشور را قوي کنيم.

رئيس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينکه شعار عاشورا «مردن با عزت بهتر از زندگي با ذلت است»، بهترين شعار تغيير دل‌هاست، تصريح کرد: دنياي امروز دنياي غفلت و شهوت بوده و اين امر موجب دور شدن انسان‌ها از سعادت شده است.

وي گفت: فرهنگ شهادت پس از انقلاب اسلامي در دامان خانواده‌هاي ما رشد کرد و شکل گرفت و نيروي انتظامي به خاطر ماموريت‌هاي مختلف خود در زمينه‌هاي امنيتي در کشور و مبارزه با اشرار و روحيه مجاهدت‌طلبي و پيروي از راه شهدا موجب زنده ماندنش در دل مردم شده است.

لاريجاني با تأکيد بر اينکه در شرايط کنوني بايد به چند موقعيت حساس توجه کنيم، افزود: مصاف جدي کشور در زمينه مذاکرات هسته‌اي با غرب يکي از مسائل مهم بود و آنها دوازده سال درگير اين مصاف بودند که ايران را از پيشرفت باز دارند اما ما در اين مدت با ايستادگي و تحمل دشمن را متوجه کرديم که نبايد با ما با زبان زور صحبت کند.

وي ادامه داد: ما با ايستادگي و تحمل سختي‌ها موجب شديم تا کار هسته‌اي پيش برود و آنها در اين مدت تنها تلاش کردند جلوي پيشرفت کشور را بگيرند و با تهديد بر اعمال تحريم‌ها پافشاري کردند اما ايران اسلامي اکنون از اين مراحل عبور کرده است.

رئيس مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه اکنون شرايط ما در منطقه بسيار حساس است، خاطرنشان کرد: امروز موضوع اقتصادي بسيار اهميت دارد و بايد قبول کنيم که وضعيت اقتصادي ما داراي چالش است.

وي افزود: اشتغال نداريم و توليد ما ضربه خورده و بايد با مديريت فعالانه ادامه دهيم تا کشور رونق پيدا کند، مديريتي که بتواند سرمايه‌ها را جذب کند.

لاريجاني با اشاره به اينکه بايد براي خروج از رکود قانون تصويب شود، يادآور شد: امسال براي برطرف شدن مشکل آب روستاهاي شمالي 500 ميليارد دلار بودجه در نظر گرفته شده است.

وي تشريح کرد: براي چايکاران نيز تدابيري انديشيده شده و اگر خواهان سربلندي کشور هستيم و مي‌خواهيم در برابر ستم‌هاي دشمن در صحنه‌هاي بين‌المللي سربلند باشيم بايد بنيه اقتصادي کشور را قوي کنيم.

رئيس مجلس شوراي اسلامي اظهار کرد: اگر در بنيه اقتصادي کشور ضعف داشته باشيم، نمي‌توانيم اهداف کشور را پيش ببريم ما کشور حسيني هستيم و بايد اين ارزش‌ها را گسترش دهيم.

وي با اشاره به اينکه ما نيازمند اقتصاد قوي و سالم هستيم که توليد ثروت کند، خاطرنشان کرد: گيلان استان مستعد، باظرفيت و داراي نمايندگان فعالي است که براي احقاق حق استان تلاش‌هاي خوبي دارند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن