تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820287722




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيانيه حزب اصلاحات در خصوص تصويب برجام در مجلس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ مهر ۱۳۹۴ (۱۶:۴۹ب.ظ)
بيانيه حزب اصلاحات در خصوص تصويب برجام در مجلس موج-حزب اصلاحات در بيانيه اي اعلام کرد: يک بار ديگر پيوند دولت و مجلس و همه ارکان نظام و همراهي و راهنمايي‌هاي رهبري عزيز، برگ زريني را رقم زد و پيوند امت با ولايت را به رخ جهانيان کشيد.
به گزارش خبرگزاري موج، متن بيانيه حزب مردمي اصلاحات در مورد «تصويب برجام در مجلس» به اين شرح است:
يک بار ديگر پيوند دولت و مجلس و همه ارکان نظام و همراهي و راهنمايي‌هاي رهبري عزيز برگ زريني را رقم زد و پيوند امت با ولايت را به رخ جهانيان کشيد.
ضمن قدرداني از همه خدمتگزاران ملت در دولت، مجلس و همه ارکان نظام که در به ثمر رساندن برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) چه در نقش موافق و چه در نقش منتقد به پيشبرد اهداف کلان نظام اهميت ويژه اي داده‌اند و به پيروي از منويات مقام معظم رهبري از همه دستاوردهاي ملي محافظت نموده‌اند، حمايت خود را از اين رخداد ملي و بين المللي اعلام مي‌داريم.
باشد که در سال همدلي و همزباني که منتهي به انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري مي‌باشد همراه با تعامل سازنده و اعتدال در سايه امن آرامش اهداف کشور را به پيش ببريم.
طرح يک فوريتي اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوري اسلامي ايران در اجراي برجام در جلسه علني روز سه شنبه -21 مهر- با 161 رأي به تصويب نمايندگان مجلس شوراي اسلامي رسيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن