تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 20 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810416804




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاش با آل سعود هم به شدت و اندازه منتقدان برجام برخورد مي کرديد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۴۰ب.ظ)
بذرپاش: کاش با آل سعود هم به شدت و اندازه منتقدان برجام برخورد مي کرديد موج-عضو هيأت‌رئيسه مجلس گفت: کاش اينقدر که شديد منتقدان را به باد نيش و طعنه مي‌گرفتيد در مقابل رژيم سعودي هم به همين ميزان شديد رفتار مي‌کرديد.
به گزارش خبرگزاري موج، مهرداد بذرپاش نماينده مردم تهران و عضو هيأت رئيسه مجلس شوراي اسلامي در نطق ميان دستور امروز (22 مهر 94) ضمن تسليت ايام محرم گفت: ديروز روز خوبي براي مجلس شوراي اسلامي نبود. حتماً مي‌پرسيد چرا؟ مهم‌ترين طرح سياست خارجي و امنيت ملي در عرض کمتر از 15 دقيقه تعيين تکليف شد. طرحي که در برخي موضوعات ايران را تا ابد متحد مي‌کند.
وي در همين رابطه افزود: موافقان برجام معتقدند فرصت‌هاي برجام بيشتر از تهديدهاي آن است و منتقدان عکس اين موضوع را قائل هستند؛ اين نشان مي‌دهد که چه از نظر فرصت‌ها و چه از نظر تهديدها ارزش وقت گذاشتن و شنيدن صداهاي متفاوت براي بهبود طرح حتماً لازم بود.
نماينده مردم تهران در مجلس همچنين تصريح کرد: برجامي که ماحصل 22 ماه مذاکرات است را نبايد در 15 دقيقه راجع به حداکثر سازي فرصت‌ها و حداقل‌سازي تهديدها وقت گذاشت. مجلسي که براي اين موضوع يک کميسيون ويژه تشکيل داد و همه اعضاي آن دلسوزانه بيش از 40 روز در دو شيفت کاري روي آن وقت گذاشتند ولي اين طرح به کميسيون ويژه حتي به عنوان يک کميسيون فرعي نيز ارجاع داده نشد. به نظر شما طرحي کارشناسي و قانوني مصوب کرده‌ايد؟ يا قانون 65 و 66 قانون اساسي که اهميت آئين‌نامه داخلي را متذکر شده است را رعايت کرده‌ايد؟ تاريخ در اين باره قضاوت خواهد کرد.
وي در ادامه مطلب خود متذکر شد: واژه کاسب کليدواژه محبوب نگاه رئيس جمهور محترم است. کاسبان تحريم بيشترين واژه مصرف‌کننده سياسي را در ادبيات ايشان دارند.
عضو هيأت رئيسه مجلس همچنين اضافه کرد: پيشنهاد من اين است که صدا و سيما به منزل منتقدين برود و از منزل آن‌ها مستندي تهيه کند و از املاک و ويلا و خودروهايي که در اختيار آن‌ها دارند را ثبت تصوير کند.
عضو کميسيون ويژه بررسي برجام مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان کرد: از آن طرف به منزل کساني برود که اين واژه را زياد استفاده مي‌کنند و از منزل، املاک، ويلا و خودروهاي آن‌ها ثبت تصوير کنند. آنوقت حجم کاسبي افراد کاملاً براي مردم مشخص مي‌شود.
بذرپاش در ادامه افزود: راستي‌آزمايي اين موضوع با قوه قضائيه کاسب تحريم آنانند که با آن از مردم رأي گرفته‌اند. يعني با استفاده از تحريم و قول رفع آن از مردم رأي گرفته‌اند. کاسب تحريم آنانند که عملکرد رئيس خود را پشت تحريم‌ها پنهان مي‌کنند و پاسخگوي عملکرد ضعيف خود نيستند.
وي عنوان کرد: کاسب تحريم آنانند که به فکر مردم نيستند که به گفته 4 وزير خود دولت 188 ميليارد تومان ارزش بورس کاهش يافت و روزي 350 ميليارد تومان دارايي‌هاي مردم در بورس از بين رفت. کاسب تحريم آنانند که در گذشته مي‌گفتند 20 درصد مشکلات از تحريم است و 80 درصد مشکلات مديريتي است و الان اين مثال را کاملاً وارونه جلوه مي‌دهند.
اين نماينده تاکيد کرد: کاش اينقدر که شديد منتقدان را به باد نيش و طعنه مي‌گرفتيد در مقابل رژيم سعودي هم به همين ميزان که به ملت ايران ظلم روا داشتند و ملت‌هاي منطقه را به خاک و خون کشيده، شديدتر رفتار مي‌کرديد.
وي افزود: کاسب تحريم آنانند که در اوج تحريم ملت ايران مجوز صرافي گرفته‌اند و کلي از اين محل عايدي نصيبشان شد.
وي با اشاره به حضور يکي از حاميان دولت در تلويزيون و محاسبات وي در خصوص ضررهاي ناشي از عدم اجراي برجام گفت: حالا شريک نفتي شرکت هاليبرتون مدعي زيان مردم ايران شده است؟
بذرپاش گفت که ملت ايران کاسبان را خوب مي‌شناسد. آن زمان که به رئيس‌جمهور سابق اعتراض کردند چرا از خاوري استفاده نموده‌اي اين روزها را مي‌ديدند. خاوري در دور دوم انتخابات 88 اطلاعيه دفاع از آقاي هاشمي را صادر کرد و حال به کانادا گريخته است. اعتراض آن موقع به دولت وقت از اين جنس بود.
«قيمت نفت در سايه ديپلماسي ضعيف انرژي به کمتر از نصف رسيده يک حساب سرانگشتي نشان مي‌دهد روزانه بيش از 200 ميليارد تومان از درآمدهاي کشور از بين رفته است. جالب‌تر اين است که به آن افتخار مي‌کنند که ما اقتصاد را از اتکاء به نفت کم کرده‌ايم و گذشته را بازخواست مي‌کنند که چرا قيمت نفت بالاي 100 دلار بوده است. چرا وقتي سر کار مي‌آيند قيمت نفت اينگونه مي‌شود؟»
عضو هيأت رئيسه مجلس در بخش ديگري از سخنان خود خاطرنشان کرد: قيمت ارز مبادله‌اي و دولتي با رشد درآمدهاي دولت در حال گران شدن است که اين باعث افزايش قيمت بهاي کالاها مي‌شود. رشد معوقات بانکي به بيش از 90 هزار ميليارد تومان افزايش هزينه‌هاي مالي بنگاه‌هاي اقتصادي، افزايش بدهي‌هاي دولت به بانک مرکزي، رشد نقدينگي به بيش از 830 هزار ميليارد تومان در پيس 2 سال کاهش مالياتي شرکت‌ها به 37 درصد عملکرد خوبي از دولت را نشان نمي‌دهد.
بذرپاش تاکيد کرد:‌ سخن آخر من خطاب به نيروهاي مؤمن و انقلابي است. رشادت و دلسوزي شما براي اين ملت و سرزمين تأثير مي‌کند. اگر بخواهيم ملي‌گرايي را هم نام ببريم از شما بهتر نامي در ذهنم نيست. شما نخبگان ملي اين کشور هستيد و دلتان براي آسايش، آرامش و امنيت و فرهنگ و دين مردم مي‌تپد. عيبي ندارد ما را افراطي بخوانند تاريخ هميشه اين گونه بوده است. مگر صحابه اميرالمؤمنين را افراطي نمي‌دانستند. مگر عمار، ميثم، مقداد، سلمان و مالک اشتر نخعي را افراطي نمي‌دانستند.
وي در خاتمه اظهار داشت: گزينه مطلوب اين‌ها ابوموسي اشعري است. مگر اين‌ها خميني کبير را افراطي نمي‌خواندند. حال نظاره کنيد در تاريخ کدام‌ها ماندگارترند. همين‌ها که افراطي مي‌خواستند يا اين‌ها زندگي ائمه را همانگونه که مي‌خواهند تحليل مي‌کنند مگر خيلي از رزمندگان و جانبازان و ايثارگران را افراطي نمي‌دانستند و خود را ملي‌گرا ولي نمي‌دانم چرا در زمان دفاع از سرزمين که شرط اول ملي‌گرايي است که پيش از آن همه احساس تکليف کردند و براي درس خواندن به آمريکا و اروپا رفتند. پس خواهشا از ملي‌گرايي حرفي نزنيد؛ چراکه به قواره‌تان نمي‌آيد. تا سايه رهبري بالاي سرماست اين کشور امن است و امان است و مطمئن.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن