تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815510004




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«اقتصاد مقاومتی» شعار مرگ بر امریکاست


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: «اقتصاد مقاومتی» شعار مرگ بر امریکاست
اقتصاد مقاومتي براي همايش‌ها نيست، بايد در عرصه عمل اجرا شود، ما مي‌گوييم اقتصاد مقاومتي، اما اقتصاد عاريتي را پياده مي‌كنيم.


اقتصاد مقاومتي براي همايش‌ها نيست، بايد در عرصه عمل اجرا شود، ما مي‌گوييم اقتصاد مقاومتي، اما اقتصاد عاريتي را پياده مي‌كنيم.
به گزارش فارس، سردار محمدرضا نقدي، رئيس سازمان بسيج مستضعفين در شانزدهمين همايش سراسري فرماندهان و مسئولان بسيج وزارت نفت، که با حضور بیژن زنگنه وزیر نفت برگزار شد، با گراميداشت ياد و خاطره شهداي صنعت نفت گفت: اين شهدا با دستان خالي در دوره غربت اسلام و در دوره غربت نظام اسلامي جان خود را فدا كردند تا با اقتدار، اين حركت عظيم پيش رود.
نقدي شهيد همداني را مجاهدي خستگي‌ناپذير معرفي كرد و گفت: اين شهيد بزرگوار با شهادت خود درس آزادگي و مجاهدت در راه خدا و كار شبانه‌روزي خالصانه را به ما داد. او در عمر با بركت خود بيش از 45 سال مبارزه كرد كه بخش مهمي از آن را، در حالي كه بسياري از مبارزان در ابهام بودند، در مبارزات انقلابي گذراند، اما او مصمم مبارزه كرد.
 او بنيانگذار بسيج مردمي در سوريه بود. وي ادامه داد: سردار همداني در طول سال‌ها همچنان بر عهد خود استوار بود و در فتنه بي‌درنگ و با بصيرت در وسط ميدان از انقلاب دفاع كرد و پس از آن در جبهه مبارزه با تروريست‌ها در دفاع از حريم اهل بيت سرافرازانه به شهادت رسيد.
 نقدي در بخش ديگري از سخنان خود به نقش امريكا در راه‌اندازي، اداره و حمايت از گروه‌هاي تروريستي در منطقه اشاره كرد و افزود: امريكا با داشتن ادعاي دفاع از حقوق بشر در تسليح و حمايت از تروريست‌هاي آدم‌كش منطقه از هيچ تلاشي فروگذار نكرده است و حتي در اقدامي بي‌شرمانه با حمله مستقيم هوايي به بيمارستان غيرنظامي در قندوز افغانستان 250 نفر از مردان، زنان و كودكان بي‌گناه را قتل عام كرد.
  
برای هر شهید دفاع مقدس باید از امریکا غرامت بگیریم
وي با اشاره به تصويب قانون جديد در مجلس امريكا كه اين كشور را قادر مي‌سازد 46 ميليارد دلار از اموال بلوكه شده ايران را با عنوان غرامت به، به اصطلاح قربانيان اقدامات ايران پرداخت كند، خاطرنشان كرد: در جريان عملياتي كه ايران در آن هيچ نقشي نداشت، امريكايي‌ها ادعاي غرامت از ايران كرده‌اند در حالي كه ما در كشور 236 هزار شهيد داريم كه هر يك سندي هستند بر جنايات امريكا كه بايد براي هر يك غرامت دريافت كنيم. نقدي افزود: در اسناد راهبردي امريكا صراحتاً تأكيد شده كه امريكا رهبر جهان است و غير از خود، از هيچ‌كس اين حرف را نمي‌پذيرند، از اين رو با هر روشي از قتل و جنايت و زورگويي گرفته تا فتنه‌افكني، به دنبال حفظ اين نقش هستند. وي ادامه داد: دليل اينكه امروز ملت‌هاي آزاديخواه منطقه اين‌قدر نسبت به ايران محبت دارند كه عكس رهبر و فرماندهان و سرداران ايران را در خانه‌هايشان نگاه مي‌دارند، اين است كه ايران امروز سردمدار مبارزه با امريكاي جنايتكار، خونريز، مستبد و مستكبر است و آنها از اين همه ظلم به ستوه آمده‌اند و ايران را به عنوان منجي شناخته و در مبارزه با استكبار از آن الگو مي‌گيرند.
  
اقتصاد مقاومتی شعار مرگ بر امریکا است
وي با تأكيد بر اينكه نطق رؤساي جمهور در مجمع عمومي سازمان ملل داراي اهميت فراواني است و تمام مسئولان كشورها مخاطب اين سخنان هستند، افزود: رئيس‌جمهور امريكا در سخنراني كه كارشناسان بسياري در تهيه آن نقش دارند، مردم ايران را مخاطب قرار مي‌دهد و مي‌گويد «شعار مرگ بر امريكا شغل و امنيت نمي‌آورد» و از آنها مي‌خواهد شعار مرگ بر امريكا را كنار بگذارند.
جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج ادامه داد: در عرصه اقتصادي اگر اعتقاد و عمل به شعار «مرگ بر امريكا» پياده شود، شغل و شكوفايي اقتصادي خواهد آمد. مرگ بر امريكا در عرصه اقتصاد همين اقتصاد مقاومتي است. وي ادامه داد: اقتصاد مقاومتي براي همايش‌ها نيست، بايد در عرصه عمل اجرا شود، ما مي‌گوييم اقتصاد مقاومتي، اما اقتصاد عاريتي را پياده مي‌كنيم. فكر نكنيم كسي بايد كار بزرگي انجام دهد، همين حركت‌هاي كوچك، همين حمايت از توليد قطعات و ابتكارات كوچك مي‌تواند به پياده‌سازي اقتصاد مقاومتي در صنعت نفت كمك كند.

منبع : فارس



تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن