تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813150483




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفتن افشارزاده و بهترين فرصت براي موج‌سواران


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: رفتن افشارزاده و بهترين فرصت براي موج‌سواران
انتخاب مديرعامل جديد اين روزها به دغدغه اصلي استقلالي‌ها تبديل شده است. در شرايطي كه آبي‌هاي تهران صدرنشين ليگ برتر هستند، وزير ورزش بحث رفتن بهرام افشارزاده و انتخاب جانشين او را رسانه‌اي كرد.
نویسنده : شیوا نوروزی 


انتخاب مديرعامل جديد اين روزها به دغدغه اصلي استقلالي‌ها تبديل شده است. در شرايطي كه آبي‌هاي تهران صدرنشين ليگ برتر هستند، وزير ورزش بحث رفتن بهرام افشارزاده و انتخاب جانشين او را رسانه‌اي كرد. اين در حالي است كه گودرزي دوشغله بودن را دليل اصلي بركناري افشارزاده عنوان كرده است.
  
از كميته ملي المپيك تا استقلال
مديرعامل فعلي آبي‌ها با كارنامه موفق مديريتي به فوتبال آمد. بهرام افشارزاده 63 ساله كه سابقه رياست فدراسيون وزنه‌برداري و دبيركلي كميته ملي المپيك را در كارنامه دارد، ارديبهشت سال گذشته سر از استقلال درآورد. اين در حالي است كه در آن زمان دوستانش بابت اين تصميم از افشارزاده انتقاد كردند. با اين وجود مرد مو سفيد كرده ورزش ايران اين ريسك مديريتي  را كرد. افشارزاده در حالي با دستور جدي وزير ورزش براي دوري از فوتبال مواجه شده كه تيم پرويز مظلومي صدرنشين ليگ است.
  
مشاور وزير و مشغله‌كاري
بهرام افشارزاده چهار ماه پيش از سوي وزير ورزش به عنوان سرپرست حوزه وزارتي اين وزارتخانه انتخاب شد. پست جديد سبب شد تا آقاي مدير راحت‌تر از گذشته بي‌علاقگي‌اش به فوتبال را بروز دهد. علاوه بر اين حضور همزمان افشارزاده در استقلال و وزارت به شايعات دامن زد تا جايي كه گفته مي‌شود وزارتي‌ها نگاه ويژه‌اي به آبي‌ها دارند. به نظر مي‌رسد افشارزاده از جدايي از استقلال راضي نيست  و اين را مي‌توان از صحبت‌هاي او كه در گفت‌و‌گو با خبرگزاري مهر، به راحتي درك كرد: «بايد وضعيت دوشغله‌ها در ورزش مشخص و روشن شود. تا الان كه من سرپرست باشگاه استقلال بودم و با وجود درگيري‌هاي كاري در وزارت ورزش، از هيچ موضوع و تلاشي كوتاهي نكردم، حتي از كنار خيلي چيزها گذشتم تا همه امور آبي‌ها در رأس وقت انجام شود. انجام اين‌گونه كارها راحت نيست، به همين دليل چندين بار به شخص آقاي گودرزي اعلام كردم كه علاقه‌اي به ادامه حضور در باشگاه استقلال ندارم، دو بار هم در اين زمينه نامه نوشتم. با همه اينها تا زماني كه هستم به بهترين نحو ممكن كارم را انجام مي‌دهم، از هيچ موضوعي هم هراسي ندارم، صحبت‌ها و نقدهاي رسانه‌ها را در اين زمينه مي‌پذيرم، اما ‌اي كاش موضوع را اينقدر بزرگ نمي‌كردند چون در اين حد بزرگ نبود.»
  
آرامش استقلال را برهم نزنيد
بازيكنان و به ويژه كادر فني استقلال به شدت نگران تغييرات مديريتي پيش‌رو هستند. مظلومي تا به اينجاي كار تيمش را در صدر جدول حفظ كرده اما افشارزاده معتقد است تغيير مديرعامل سبب ايجاد تشنج در باشگاه مي‌شود: «طبيعي است كه در اين شرايط مطرح شدن چنين صحبت‌هايي آرامش تيم را به هم مي‌زند و حتي كمك مي‌كند آنها كه به دنبال ايجاد تشنج در باشگاه بودند، شرايط لازم را به دست آورند تا به راحتي موج‌سواري خود را انجام دهند. ‌اي كاش تغيير مديريت باشگاه استقلال همان ابتداي فصل و پيش از شروع ديدارها مطرح مي‌شد.»
   
همه گزينه‌هاي احتمالي
هنوز مشخص نيست گزينه اصلي وزارت ورزش براي مديرعاملي استقلال چه كسي است. منتها طبق آخرين گمانه‌زني‌ها نام چند گزينه براي اضافه شدن به اردوگاه آبي‌هاي پايتخت مطرح شده است. مجيد رضايي از جمله اين افراد است. او دروازه‌بان اسبق استقلال بوده، سابقه مديريت اداره كل تربيت بدني استان قزوين را هم در كارنامه دارد و در حال حاضر هم سرمربي تيم دسته دومي كاسپين است. رضايي در مصاحبه‌هايش مذاكره در اين باره را رد نكرده است. پندار توفيقي البته شانس بيشتري نسبت به ساير گزينه‌ها دارد. عضو سابق هيئت‌مديره استقلال در ماه‌هاي اخير جلسات خصوصي با افشارزاده داشته و به او مشاوره داده است. نام منصور قنبرزاده هم اين روزها در رسانه‌ها مطرح شده؛ مديرعامل فعلي باشگاه نفت تهران يكي از دوستان جهانيان عضو هيئت‌مديره استقلال است. از طرفي برادر قنبرزاده نيز رابطه نزديكي با وزير ورزش دارد. در اين ميان كامران صاحب‌پناه را نبايد فراموش كرد. او كه پيش از شروع ليگ نيز يكي از گزينه‌هاي مديرعاملي استقلال محسوب مي‌شد، هيچ بعيد نيست جاي افشارزاده را بگيرد. اين در حالي است كه گفته مي‌شود علي فتح‌الله‌زاده نيز يكي ديگر از گزينه‌هاي احتمالي به شمار مي‌رود.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن