تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812996475




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هنرمند باید نگاهش متفاوت باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان : هنرمند باید نگاهش متفاوت باشد رئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: هنرمند باید نسبت به واقعیت ها یک نگاه متفاوتی داشته باشد .
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۰ مهر ساعت 16:06

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از اصفهان ،محمد اسماعیل افزود:  هنرمند باید نسبت به واقعیت ها یک نگاه متفاوتی داشته باشد و بر همین اساس انتظار می رود که این دسته از افراد نگاهی آرمانی توام با واقعیت داشته باشند تا بلکه بتوانند دردهای جامعه را به خوبی شناسایی کنند.
وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید، توجه خاصی نسبت به موضوع فرهنگ و هنر شده است، افزود: بر این اساس نیز اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز نسبت به مقوله فرهنگ و هنر نگاه و باور عمیقی نسبت به سال های گذشته پیدا کرده است.
رئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، با اظهار تاسف از اینکه در طول سال های گذشته آنطور که باید و شاید نسبت به مقوله فرهنگ و هنر توجه جدی نشده بود، گفت: در حال حاضر یکی از شاخص ترین برنامه های اداره کل، توجه به مقوله های فرهنگی است چرا که معتقدیم اگر روزی جلوی نور خورشید گرفته شود، پس می توان جلوی پرتو افشانی هنر را نیز گرفت.
اسماعیل زاده بیان کرد: در سال جاری با توجه به وجود تنگناهای مختلف، نسبت به سال گذشته اقدامات گسترده ای نسبت به مقوله های هنر و فرهنگ شده است.
وی ادامه داد: زمانی می توان ادعا کرد که مسابقات فرهنگی و هنری به جایگاه اصلی خود رسیده است که کارشناسان در گوشه گوشه مدرسه شاهد آثار هنری دانش آموزان باشند بنابراین نیل به این هدف، مستلزم آن است که دانش آموزان خود را تکثیر کنند ودر کنار آنها نیز انجمن های هنری و والدین نیز به صورت جدی تری وارد میدان شوند.
رئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه در زمینه تربیت نخبگان فرهنگی و هنری سه نگاه وجود دارد، گفت: نگاه های مربوطه این است که دانش آموزان، خود هنرمند، مدیر هنری و کارآفرین هنری باشند به این معنا که دانش آموزان قادر باشند که تولیدات اقتصادی خود را به نمایش بگذارند.
اسماعیل زاده بیان کرد: یکی از وظایف دانش آموزان این است که به با تولیدات خود، آثار چینی را از بازار هنری محو کنند تا به بازارچه مستمری از تولیدات خود دست پیدا کنند.
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه شهر اصفهان در طول چند سال گذشته در رشته های گروهی ضعیف عمل کرده است این در حالی است که با وجود استعدادهای موجود در این شهر، امسال باید بیش از گذشته شاهد فعالیت های گروهی در میان دانش آموزان باشیم.
رئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اعلام اینکه کسب 91 رتبه برترکشوری، حاصل زحمات دانش آموزان هنرمند در رشته های مختلف هنری بوده است، گفت: مسابقات فرهنگی در 5 زمینه هنرهای تجسمی، آوایی، نمایشی، رسانه ، فضای مجازی و ادبی و پژوهشی در بیش از 60 رشته برگزار شد.
وی اعلام کرد: طبق آمارهای رسیده، 223 هزار نفر در مسابقات فرهنگی هنری و پرسش مهر شرکت کردند که 50 هزار نفر از آنها به مرحله منطقه ای راه پیدا کردند، یک هزار و 500 نفر نیز امروز و فردا میزبان رتبه های اول خواهیم بود














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن