تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813220949




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارت شناسايي مداحان صادر مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۴۲ب.ظ)
در چهار سطح؛ کارت شناسايي مداحان صادر مي‌شود موج-رئيس کانون مداحان کشور گفت: اتاق فکرهاي نوگلان، جوانان، ميان سالان، پيرغلامان، بانوان و شعرا براي دفاتر شوراي عالي کانون مداحان ايجاد شده و همچنين کارت شناسايي مداحان در چهار سطح صادر مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج؛ مصطفي خورسندي رئيس کانون مداحان و شعراي آييني کشور اظهار داشت: با استعلام سطوح ذاکرين کارت‌هاي شناسايي در چهار سطح شامل سطح ستايشگران، پيرغلامان، ذاکرين و مداحان صادر مي‌شود.
وي در توضيح سطوح چهارگانه مذکور گفت: سطح ستايشگران افرادي هستند که در زمينه مداحي استاد تمام بوده و سطح پيرغلامان شامل افراد بالاي شصت سال است و همچنين سطح ذاکرين هم افرادي با توانايي خوب که زير شصت سال باشند را شامل مي‌شود و کارت شناسايي با پيشوند «ذاکر» براي آن‌ها صادر خواهد شد.
رئيس شوراي عالي کانون مداحان و شعراي آييني کشور افزود: کارت شناسايي با عبارت «مداح» براي ساير مداحان صادر مي‌شود و کانون مداحان تنها نهادي است که اجازه صدور کارت شناسايي مداحي را دارد.
خورسندي در خصوص اتاق فکرهاي ايجاد شده در دفاتر بيان کرد: شش اتاق فکر مذکور با 25 نفر براي هر اتاق فکر و در مجموع شامل 150 عضو است که نخبه‌هاي هر شهر و استان براي اتاق فکر کشوري انتخاب مي‌شوند تا بحث محتوا در حيات مذهبي را تأمين کنند.
وي در پايان از مراسم اجتماع 3 هزار نفر مداحان جوان در روز چهارشنبه 22 مهر ماه در امامزاده حسن (ع) خبر داد و گفت: مداح بايد به چهار حرف «م، د، آ، ح» توجه کند به طوري که «ميم» مداح نشانه متدين بودن، «دال» نشان از دانش لازم، «الف» نشان دهنده اخلاق و ادب مداح در تمام رفتارها و «ح» از حسن سليقه در انتخاب و ارائه اشعار و مطالب توسط يک مداح حکايت دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن