تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821073312




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال پيوستن ستاره برزيلي به باشگاه سوئيسي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۵۴ب.ظ)
احتمال پيوستن ستاره برزيلي به باشگاه سوئيسي موج - مدير برنامه ستاره برزيلي اعلام کرد موکلش پيشنهادهاي متعددي از باشگاه‌هاي مالزي و سوئيس دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، پس از آنکه رونالدينيو ستاره سابق بارسلونا و تيم ملي برزيل که در آغاز فصل جديد با باشگاه فلوميننزه برزيل قرار داد بسته بود، دو هفته گذشته بعد از اينکه ۹ بازي براي اين تيم انجام داد ولي نتوانست گلي به ثمر برساند با رضايت طرفين از اين تيم جدا شد و اکنون مدير برنامه اين ستاره برزيلي اعلام کرد که پيشنهادهاي متعددي از باشگاه‌هاي مالزي و سوئيس براي موکلش داده شده است.
روبرتو اسيس دوست و مدير برنامه رونالدينيو گفت: ما در حال بررسي پيشنهادهاي متعددي که از سوي باشگاه‌هاي مالزي و سوئيس ارائه شده، هستيم.
وي افزود: باشگاه سيون سوئيس وجه خوبي در نزد دوستم دارد. موکلم با مسئولان اين باشگاه روابط خوبي دارد زيرا در سال‌هاي ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۵ براي اين تيم بازي کرده است.
رونالدينيو ۳۵ ساله قصد آويزان کردن کفش‌هايش را ندارد و بايد منتظر باشيم که اين ستاره باتجربه کدام کشور را براي بازي انتخاب مي کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن