تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805130639




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری همایش گرامیداشت روزجهانی غذا، استاندارد و دامپزشکی در نیشابور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برگزاری همایش گرامیداشت روزجهانی غذا، استاندارد و دامپزشکی در نیشابور معاون استاندار و فرماندار نیشابور از برگزاری همایش گرامیداشت روزجهانی غذا، استاندارد و دامپزشکی در شهرشتان خبرداد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۰ مهر ساعت 11:51

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، غلامحسین مظفری با ادای احترام به همه تلاشگران عرصه جهاد علم و صنعت با اعلام این خبر اظهار داشت: گرامیداشت این روزهای مهم و پر خیر و برکت و فرارسیدن روزهای (14مهرماه روز دامپزشکی، 22مهر روز جهانی استاندارد و 24مهرماه روزجهانی غذا و هفته بهداشت روان مسئولیت سنگین در حوزه کنترل کیفیت و ایمنی و سلامت فرآورده‌های غذایی، دامی وکشاورزی را نمایان می سازد.
وی  افزود:  بزرگداشت این مناسبت ها، مجالی است تا با همکاری و همراهی بخش دولتی و خصوصی، ضمن ارج نهادن به تلاش های بی وقفه و خستگی ناپذیر فعالان این عرصه، مسیر خویش را با تأسی از سیاستهای دولت تدبیر و امید برای کسب جایگاه نخست منطقه و پیشگامی در تحولات شتابنده بین المللی هموار کنیم ..
فرماندار نیشابور تحقق سلامت جامعه را نیازمند مشارکت اجتماعی شهروندان دانست و با اشاره به نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: این نامگذاری مقدمه ای برای همکاری دولت و مردم به منظور استفاده بهینه از این فرصت ها است.
مظفری باتبیین اهمیت سلامت در دنیا ادامه داد: این اهمیت به قدری بالاست که در سازمان‌های بین‌المللی و ویژه کارگروه خاص دارد و تلاش می‌شود این مهم در تمامی نقاط جهان جدی گرفته شود لذا باید به این باوربرسیم که تنها با ایجاد نگاه مشترک و همگرایی همه جانبه در برنامه ریزی و اقدامات دستگاه ها، می توانیم امیدوار به تامین سلامت جامعه باشیم .
وی افزود: از این رو ضروری است که با مشارکت همه نهادهای مرتبط با سلامت مردم و آموزش های صحیح و به موقع، بتوانیم در تسریع تحقق سلامت جامعه گام برداریم.
مظفری گفت: ابرشهر نیشابور با وجود سرمایه عظیم انسانی ارزشمند خویش که درسرتاسر گیتی مایه هایی از دانایی، هنرورزی و ادب پیشگی را به نمایندگی گسیل داشته و نیز به برکت پویایی و احساس تعهد کارآفرینانش به رغم اینکه تنها هفت درصدجمعیت خراسان رضوی را درخود جای داده است ،توانسته 16درصدمحصولات کشاورزی و دامی،17درصدمحصولات صنعتی و بخش عظیمی از بازار استان وکشور را درقبضه خویش درآورد و رتبه های نخست استانی و ملی را درقلمرو اقتصادکسب نماید.
گفتنی است؛ برابر برنامه ریزی های انجام شده این گردهمایی مشترک با حضور مدیران کل دامپزشکی،سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی، جهادکشاورزی و معاونت غذاو دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اسه شنبه مورخ 21 مهر ماه در محل فرهنگسرای سیمرغ برگزار خواهد شد.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن