تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814642362




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لوو: شاگردانم نااميدم کردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۲۸ق.ظ)
لوو: شاگردانم نااميدم کردند موج - يواخيم لوو سرمربي تيم ملي آلمان با وجود پيروزي تيمش مقابل گرجستان و صعود به يورو 2016 از عملکرد شاگردانش انتقاد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، در بازي آخر مرحله انتخابي يورو 2016، قهرمان جهان موفق شد با گل هاي مولر و کورزه مقابل گرجستان 2-1 پيروز شود تا جواز حضور در مرحله نهايي رقابت هاي جام ملت هاي اروپا را کسب کند. با وجود پيروزي مقابل گرجستان نمايش نه چندان خوب شاگردان لوو در اين بازي و بازي مقابل ايرلند، که با شکست 1-0 آلمان همراه بود، انتقادها را از نحوه بازي اين تيم افزايش داده است. سرمربي مانشافت نيز اين انتقادها را قبول دارد و مي گويد که از نمايش شاگردانش در بازي هاي اخير رضايت ندارد.
وي در کنفرانس خبري پس از بازي به خبرنگاران گفت:در نيمه اول سه يا چهار موقعيت مسلم گلزني داشتيم ولي باز هم نتوانستيم از آن ها استفاده کنيم. بايد در زدن ضربات آخر دقت بيشتري داشته باشيم. از نمايش تيم در دو بازي اخير نا اميد شدم. از استادندارهاي خود بسيار دور شده ايم. در عمل ما صعود کرده ايم ولي از عملکرد خودمان در اين دو بازي خوشحال نيستيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن