تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820989303




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لوو: هر تيمي که کلوپ را به خدمت بگيرد موفق خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۳۷ق.ظ)
لوو: هر تيمي که کلوپ را به خدمت بگيرد موفق خواهد شد موج - سرمربي تيم ملي آلمان از حضور يورگن کلوپ در ليورپول حمايت کرد و گفت:‌ او در اين تيم موفق خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، برندان راجرز هفته پيش از سمت مربيگري ليورپول برکنار شد تا اين باشگاه به دنبال جذب مربي باشد و از آن زمان نيز مذاکراتي را با يورگن کلوپ آلماني داشته که به توافق اوليه با اين مربي رسيده است.

تيم ملي آلمان بايد در بازي بعدي خود در انتخابي يورو ۲۰۱۶ با ايرلند بازي کند. لوو پيش از اين ديدار در کنفرانس مطبوعاتي گفت: مي‌دانم که ليورپول چرا براي حضور کلوپ در اين تيم اينقدر مصمم است. آن‌ها حق دارند چرا که کلوپ بهترين گزينه براي موفقيت در ليورپول است و مطمئنا در صورت حضورش در آنفيلد موفق خواهد شد. هر تيمي که کلوپ را بگيرد موفق خواهد شد.

تيم ملي آلمان که تنها يک امتياز از دو بازي آينده خود براي قطعي کردن صعودش به يورو ۲۰۱۶ نياز دارد. يکي از ديدارهاي پيش رو بازي با ايرلند است. سرمربي تيم قهرمان جهان درباره اين ديدار گفت: انتظار تيمي را دارم که برابر ما دفاع فشرده‌اي را در دستور کار خود قرار دهد. ايرلند تيمي است که خيلي خوب دفاع مي‌کند و ما انتظار داريم که بازي نزديکي را شاهد باشيم. چندين بار با ايرلند روبه‌رو شديم و هيچ وقت بازي برابر آن‌ها آسان نبوده است. درست است يک بازي را ۶ بر يک برده‌ايم ولي بقيه ديدارهايمان با ايرلند اصلا آسان نبوده است. مطمئنم که آن‌ها از لحاظ فيزيکي و در خط حمله از تيم اسکاتلند قوي‌تر هستند و کار را براي ما سخت خواهند کرد و ما از اين موضوع کاملا آگاهي داريم.

سرمربي تيم ملي آلمان در پايان گفت: بايد راه حلي براي بازي مقابل تيم‌هاي دفاعي پيدا کنيم. هر تيمي که برابر آلمان قرار مي‌گيرد مي‌خواهد بهترين بازي‌اش را به نمايش بگذارد و البته گل نخورد. بيشتر بازي‌هايمان نيز برابر چنين تيم‌هايي است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن