تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس با يقين بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند، كوه‏ها به همراه او تسبيح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814612673




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مثلث مرگ بايرن تهديدي براي ركورد MSN


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مثلث مرگ بايرن تهديدي براي ركورد MSN
مثلث خط حمله بايرن مونيخ عملكرد بسيار خوبي در فصل جاري رقابت‌هاي بوندس‌ليگا داشته است و مي‌تواند تهديدي براي شكستن ركورد MSN آبي‌اناري‌ها باشد.


مثلث خط حمله بايرن مونيخ عملكرد بسيار خوبي در فصل جاري رقابت‌هاي بوندس‌ليگا داشته است و مي‌تواند تهديدي براي شكستن ركورد MSN آبي‌اناري‌ها باشد.
تاريخ فوتبال شاهد حضور و درخشش مثلث‌هاي تهاجمي فراواني بوده كه در ساليان متوالي عملكرد باثباتي را از خود به نمايش گذاشته‌اند؛ مثلث پوشكاش، هيدگ كولتي و كوچيش در تيم ملي مجارستان دهه 50 ميلادي يا مثلث تهاجمي ويران‌كننده پله، گارنيشيا و واوا در برزيل فاتح جام‌هاي جهاني 1958 و 1962 و مثلث فراموش نشدني ريوالدو، رونالدو و رونالدينيو در سلسائوي فاتح جام جهاني 2002 از جمله مثلث‌هاي تهاجمي درخشان تاريخ فوتبال محسوب مي‌شوند.
در زمينه باشگاهي نيز مي‌توان از مثلث‌هاي تهاجمي موفق فراواني نام برد، براي نمونه مثلث آلفردو دي استفانو، فرانس پوشكاش و فرانسيسكو خنتو در رئال‌مادريد دهه 50 و 60 ميلادي، مثلث يوهان كرايوف، پيت كايزر و سياك اسوارت در آژاكس آمستردام دهه 70 ميلادي و مثلث جرج بست، دنيس لاو و بابي چارلتون از جمله مثلث‌هاي درخشان در زمينه باشگاهي به حساب مي‌آيند. در تاريخ نه‌چندان دور نيز مثلث تهاجمي تيري آنري، دنيس برگكمپ و روبرت پيرس با آرسنال در 49 بازي متوالي بدون شكست باقي ماندند و دوراني فراموش نشدني را از خود به يادگار گذاشتند.  
***   

بارسلونا در فصل قبل عملكرد درخشاني از خود نشان داد و موفق شد قهرماني در سه‌گانه فوتبال اروپا و اسپانيا را به دست آورد. يكي از دلايل اصلي درخشش آبي‌اناري‌ها در فصلي كه گذشت مثلث اين تيم بود كه به MSN شهرت يافته. ليونل مسي، لوئيس سوآرس و نيمار موفق شدند در مجموع 121 گل به ثمر برسانند و بهترين آمار را در تاريخ فوتبال جهان ثبت كنند. اين در حالي بود كه حتي لوئيس سوآرس در چند بازي آغازين فصل نتوانست به خاطر آسيب‌ديدگي به ميدان برود. مثلث بارسا در غياب ليونل مسي به هم ريخته است. انتظار مي‌رفت كه خط حمله آتشين بارسلونا در فصل جاري هم عملكرد خوبي از خود نشان دهد اما از يك طرف آسيب‌ديدگي مسي و از طرف ديگر ناآماده بودن نيمار شرايط را براي آبي‌اناري‌ها سخت كرده و همين باعث شده است تا اين تيم نتايج خوبي به دست نياورد.
    ***

يكي از آماده‌ترين تيم‌هاي حال حاضر فوتبال اروپا بايرن مونيخ است كه در فصل جاري با درخشش مثلث مرگ خود تيم‌ها را يكي بعد از ديگري شكست مي‌دهد و اين شانس را دارد تا در رقابت‌هاي مختلف، جام قهرماني را بالاي سر برد. روبرت لواندوفسكي، توماس مولر و داگلاس كاستا مثلث خط حمله باواريايي‌ها را تشكيل مي‌دهند كه اين توانايي را دارند تا هر خط دفاعي را به لرزه درآورند. اين سه بازيكن در هشت ديدار بايرن در رقابت‌هاي بوندس‌ليگا 21 گل به ثمر رسانده‌اند. اين در حالي است كه مثلث بارسا فصل قبل در هشت بازي نخست فقط 10 گل به ثمر رسانده بود. البته در آن زمان لوئيز سوآرس محروميت چهار ماهه مربوط به جام جهاني 2014 و گاز گرفتن جورجو كيه ليني را سپري مي‌كرد. در اين مثلث تهاجمي لواندوفسكي مهاجم لهستاني بايرن در بهترين شرايط خود به سر مي‌برد و در فصل جاري توانست سريع‌ترين پنج گل تاريخ را به نام خود به ثبت رساند. توماس مولر هم كه مانند هميشه هم در گلزني خوب كار مي‌كند و هم در بازي‌سازي. مولر و لواندوفسكي در مجموع طي هفت بازي 16 گل به‌ثمر رسانده‌اند كه به نسبت گل‌هاي زده فصل قبل‌شان اين رقم دو برابر شده است. توماس مولر معتقد است بايرن‌مونيخ براي گل زدن بايد فقط توپ را به رابرت لواندوفسكي بسپارد.
 ضلع ديگر مثلث باواريايي‌ها كاستاي برزيلي است كه در فصل جاري به بايرن اضافه شده و فراتر از انتظارها بوده است. تابستان امسال بود كه پس از عدم توافق با آنخل دي ماريا و آنتون گزيزمان، پپ گوارديولا داگلاس كاستا را از شاختار انتخاب كرد. ستاره برزيلي و تازه وارد بايرن‌مونيخ در نخستين حضورش در بوندس‌ليگا آنقدر خوب كار كرد كه به تيم منتخب هفته راه يافت و اين درخشش ادامه داشته است. البته مثلث بايرن براي رسيدن به ركورد مثلث آبي‌اناري‌ها بايد 100 گل ديگر به ثمر برساند و اين كار سختي است اما با توجه به بازي‌هاي زيادي كه در پيش‌روست، امكانپذير است.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن