تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كاغذى را كه روى آن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم نوشته شده است از روى زمين برد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814613222




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مثلث مرگ بایرن تهدیدی برای رکورد MSN


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
مثلث مرگ بایرن تهدیدی برای رکورد MSN




مثلث خط حمله بایرن مونیخ عملکرد بسیار خوبی در فصلی جاری رقابت های بوندسلیگا داشته است و می تواند تهدیدی برای شکستن رکورد "MSN" آبی-اناریها باشد.





خبرگزاری ایسنا: به نقل از یورو اسپورت، بارسلونا در فصل قبل عملکرد درخشانی از خود نشان داد و موفق شد قهرمانی در سه گانه فوتبال اروپا و اسپانیا را به دست آورد.

یکی از دلایل اصلی درخشش آبی-اناریها در فصلی که گذشت مثلث این تیم که به "MSN" شهرت یافته، بود. لیونل مسی، لوئیس سوآرس و نیمار موفق شدند در مجموع 121 گل به ثمر رساند و بهترین آمار را در تاریخ فوتبال جهان به ثبت برسانند، این در حالی بود که حتی لوئیس سوآرس در چند بازی آغازین فصل نتوانست به خاطر آسیب دیدگی به میدان برود.

مثلث بایرن در غیاب لیونل مسی به هم ریخته است. انتظار می‌رفت که خط حمله آتشین بارسلونا در فصل جاری هم عملکرد خوبی از خود نشان دهد اما از یک طرف آسیب دیدگی مسی و از طرف دیگر ناآماده بودن نیمار شرایط را برای آبی-اناریها سخت کرده و همین باعث شده است تا این تیم نتایج خوبی به دست نیاورد.

در فصل جاری آبی-اناریها باید از چند تیم که می تواند رکورد مثلث این تیم را بشکند، بترسند. یکی از آماده‌ترین تیم‌های حال حاضر فوتبال اروپا بایرن مونیخ است که در فصل جاری با درخشش مثلث مرگ خود تیم‌ها را یکی بعد از دیگری شکست می‌دهد و این شانس را دارد تا در رقابت‌های مختلف جام قهرمانی را بالای سر برد.

روبرت لواندوفسکی، توماس مولر و داگلاس کاستا مثلث خط حمله باواریها را تشکیل می دهند که این توانایی را دارند تا هر خط دفاعی را به لرزه درآوردند. این سه بازیکن در 8 دیدار بایرن در رقابت‌های بوندسلیگا 21 گل به ثمر رسانده‌اند.

لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن در بهترین شرایط خود به سر می‌برد و در فصل جاری توانست سریع ترین 5 گل تاریخ را به نام خود به ثبت رساند. توماس مولر هم که مانند همیشه هم در گلزنی خوب کار می‌کند و هم در بازیسازی. ضلع دیگر مثلث باواریایها کاستای برزیلی است که در فصل جاری به بایرن اضافه شده و فراتر از انتظاها بوده است.

مثلث بایرن برای رسیدن به رکورد مثلث آبی-اناریها باید 100 گل دیگر به ثمر رساند و این کار سختی است اما به توجه به بازیهای زیادی که در پیش‌رو است امکان پذیر است.







تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن