تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه هر كس را حق سود ندهد، باطل زيانش رساند و هر كس به راه هدايت نرود، به كجر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814710431




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقدام زشت اینستاگرام «جماران» در پی شهادت سردار همدانی! +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
سردار همدانی اقدام زشت اینستاگرام «جماران» در پی شهادت سردار همدانی! +عکس

با انتشار کامنت های توهین؛
اقدام زشت اینستاگرام «جماران» در پی شهادت سردار همدانی! +عکس
اینستاگرام جماران در اقدامی قابل تأسف کامنت هایی که سرشار از عناد و نفاق و توهین و جسارت به مقام این سردار والامقام انقلاب اسلامی بود را منتشر نمود.



به گزارش جام نیوز، صفحه اینستاگرام سایت اصلاح‌طلب جماران که از روز گذشته تصویری از سردار شهید همدانی را منتشر نموده است، با انتشار کامنت های توهین کننده و جسارت کننده به مقام رفیع این شهید والامقام با رسانه های بیگانه همراه شد!

بنابراین گزارش، فعالیت های انقلابی سردار شهید حسین همدانی همواره منافقین و معاندین نظام را به ویژه در سال های 78 و 88 زمین گیر کرده و ریشه های فتنه گری ایشان را خشکانده بود. 

بر این اساس از روز گذشته رسانه های معاند سعی کرده تا مقام این سردار شهید را مورد اهانت قرار دهند. در این راستا صفحه اینستاگرام سایت جماران هم در همراهی با این رسانه های بیگانه به مقام سردار شهید همدانی جسارت کرد.

اینستاگرام جماران در اقدامی قابل تأسف کامنت هایی که سرشار از عناد و نفاق و توهین و جسارت به مقام این سردار والامقام انقلاب اسلامی بود را منتشر نمود.

بنابراین گزارش؛ این اقدام سایت جماران موجی از ناراحتی را میان فعالان شبکه های اجتماعی ایجاد کرده و برخی شخصا وارد عمل شده و به مدیر این صفحه تذکر داده و یا پاسخ معاندان را داده اند. اما همچنان این صفحه به نمایش کامنت هایی سراسر از توهین به سردار شهید انقلاب اسلامی اصرار دارد.

تصویر زیر با عرض شرمندگی از خانواده و دوستان این سردار شهید و ملت شریف ایران جهت اطلاع مسئولان امر به نمایش در می آید.  


  یادش گرامی و راهش پر رهرو باد./ شهدای ایران   1059  



۱۹/۰۷/۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن