تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوشا به سعادت كسیكه عمل، علم، دوستى، دشمنى، گرفتن، رها كردن، سخن،سكوت ،كردار و گفتارش ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812952772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلنگ درمانگاه مادر در زادگاه رئیس جمهوری به زمین زده شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


کلنگ درمانگاه مادر در زادگاه رئیس جمهوری به زمین زده شد استان‌ها > سمنان - با حضور مهندس وکیلی استاندار سمنان ، دکترنور بخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور ، نماینده مردم شهرستانهای سمنان ، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار سرخه و جمعی از مسئولین استانی کلنگ درمانگاه تامین اجتماعی سرخه در زادگاه رئیس جمهوری به زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری خبر انلاین در این مراسم دکتر نوربخش گفت : به منظور ادای احترام به مادر بزرگوار رئیس جمهور فرزند برومند استان سمنان این درمانگاه به نام درمانگاه مادر نام گذاری شد .
همچنین استاندار سمنان هم در این مراسم گفت : برای اجرای پروژه درمانگاه تامین اجتماعی سرخه هیچگونه مشکل اعتباری وجود ندارد .
امید است با بهره برداری از این درمانگاه و بهره مندی مردم دعای خیری همواره بدرقه راه و تلاشهای رئیس جمهور عزیزمان باشد و همچنین از برکات درمانگاه تامین اجتماعی که بنام درمانگاه مادر نامگذاری شد و خیرات آن به همه مادران خصوصا به روح والده بزرگوار رئیس جمهور محترم برسد .
قابل ذکر است زمین در نظر گرفته شده برای درمانگاه مادر شامل 3510 متر مربع و برای آن 2 میلیارد و 600میلیون ریال هزینه شده است و اعلام فراخوان برای تامین پیمانکار اجرای پروژه درمانگاه مادر انجام شده است .
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور در حاشیه کلنگ زنی درمانگاه تامین اجتماعی سرخه گفت : دو بیمارستان سازمان تامین اجتماعی تا پایان امسال بهره برداری می شود .
وی تصریح کرد: در یک سال گذشته نیز سه بیمارستان در زابل، کرمان و بیرجند مورد بهره برداری قرار گرفتند.
نوربخش یاد آور شد: سازمان تامین اجتماعی کشور 80 بیمارستان و 300 مرکز درمانی تحت مدیریت دارد و بیمه شدگان سالانه 130 میلیون مراجعه به این مراکز دارند و سالانه بیش از یک میلیون مورد بستری بیماران در این مراکز انجام می شود.
وی خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی کشور 40 میلیون و 300 هزار نفر بیمه شده، پنج میلیون مستمری بگیر اصلی و تبعی، 35 میلیون بیمه شده شاغل دارد.
مدیرعامل بیمه تامین اجتماعی کشور افزود: بیش از نیمی از کشور زیر پوشش بیمه و خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی کشور هستند.

کلید واژه ها: استان سمنان -




یکشنبه 19 مهر 1394 - 14:51:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن