تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814763992




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال خوب خريداران از حلال 402 پالايش نفت تبريز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۱۹ب.ظ)
در جريان معاملات بورس انرژي محقق شد؛ استقبال خوب خريداران از حلال 402 پالايش نفت تبريز موج - معاملات حلال 402 پالايش نفت تبريز در رينگ داخلي با حجمي معادل 2 هزار و 325 تن و ارزشي معادل 32 ميليارد ريال بيشترين سهم را از هر دو حيث حجم و ارزش در کل معاملات اين روز بازار فيزيکي بورس انرژي ايران از آن خود کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، معاملات حلال 402 پالايش نفت تبريز در رينگ داخلي با حجمي معادل 2 هزار و 325 تن و ارزشي معادل 32 ميليارد ريال بيشترين سهم را از هر دو حيث حجم و ارزش در کل معاملات اين روز بازار فيزيکي بورس انرژي ايران از آن خود کرد.
در تابلوي سلف موازي استاندارد برق بازار مشتقه نيز 4 هزار و 77 قرارداد در قالب 96 معامله و معادل 86 هزار 328 مگاوات ساعت به ارزش 29 ميليارد و 453 ميليون ريال معامله شد.
در آغاز جلسه معاملاتي اين روز نمادهاي بار پيک، کم باري، ميان باري و بارپايه روزانه 16 آبان 94، 17 آبان 94 و 18 آبان 94 گشايش يافته و در پايان نمادهاي بار پيک، کم باري، ميان باري و بارپايه روزانه 22 آبان 94 متوقف شدند. روز شنبه همچنين 17 شرکت توزيع و 8 نيروگاه در معاملات مشارکت کردند.
همچنين طي جلسه معاملاتي اين روز در تابلوي سلف موازي استاندارد نفت کوره بورس انرژي ايران، نمادهاي سمانک 951، 952 و 953 جمعاً به ميزان 59 ميليون ريال مورد معامله قرار گرفت.
در مجموع ارزش کل معاملات روز جاري بورس انرژي ايران به 84 ميليارد و 565 ميليون بالغ شد.
شايان ذکر است در جلسه معاملاتي امروز، يکشنبه، 19 مهر 94، در کنار معاملات مداوم قراردادهاي سلف موازي استاندارد برق و نفت کوره در بازار مشتقه، کالاهاي حلال‌هاي 402 و 410 پالايش نفت شيراز و ميعانات گازي مجتمع گاز پارس جنوبي در رينگ داخلي عرضه خواهند شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن