تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815555107




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتوبوسی از جنس LCD +تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: اتوبوسی از جنس LCD +تصاویر
اتوبوس LCD قابلیت های متفاوتی در پخش اطلاعات تبلیغاتی و یا اطلاعاتی مربوط به مسافرتهای درون شهری که اطلاعات سفری همین اتوبوس را در اختیار بینندگان قرار می دهد.
به گزارش نامه نيوز ، این اتوبوس جدید که طراحی آن را Tad Orlowski بر عهده داشته است با توجه به نیازهای امروز جوامع بشری و کار فرمایان  طراحی شده است.

بدنه این اتوبوس تماما از LCD پوشیده شده است و قابلیت های متفاوتی در پخش اطلاعات تبلیغاتی و یا اطلاعاتی مربوط به مسافرتهای درون شهری که اطلاعات سفری همین اتوبوس  را  در اختیار بینندگان قرار می دهد.



اتوبوسی از جنس LCD +تصاویر



اکنون با طرح این اتوبوس و در صورت تولید این بدنه  به دلیل سطح بزرگ و یکپارچه این ال سی دی ها، فضای مناسب و جالبی در اختیار کمپانی ها برای ارائه تبلیغات خویش در سطح شهر را فراهم آورده است. این فضای تبلیغاتی و این LCDها ، شاید بتواند باعث زیبا سازی شهر نیز بشود. البته این خودرو بیشتر جنبه تبلیغاتی و مفهومی داشته و اطلاعاتی از ورود آن به بازار رسما اعلام نشده است.



اتوبوسی از جنس LCD +تصاویر



این ال سی دی ها شفاف هستند و امکان تماشای بیرون اتوبوس توسط مسافران همچنان وجود دارد و محل قرار گیری آنها بر روی شاسی اتوبوس بوده و جایگزین بدنه های قدیمی می شوند.  طراحی این اتوبوس دارای شاسی 2 تکه بوده و این اتوبوس دارای 2 کابین می باشد.



اتوبوسی از جنس LCD +تصاویر



از دیگر قابلیت های این LCD امکان نمایش مسیر و اطلاعات راه ها، نمایش تبلیغات متنوع، اطلاعات آب و هوایی، اطلاعات لازم برای توریست ها و امکان تغییر تصاویر است.



اتوبوسی از جنس LCD +تصاویر




منبع: باشگاه خبرنگاران


۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن