تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806400593




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهادت سردار همداني ثلمه‌اي بزرگ به لشکر اسلام بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۵:۳۷ب.ظ)
بيانيه بسيج دانشجويي خطاب به رهبر انقلاب: شهادت سردار همداني ثلمه‌اي بزرگ به لشکر اسلام بود موج- بسيج دانشجويي طي بيانه اي اعلام گرد: خبر شهادت سردار همداني دل همه ما را به درد آورد. شهادت او قطعاً ثلمه‌اي بزرگ به لشکر پيروز اسلام عزيز بود که در حال مقابله و مبارزه با نظام سلطه است.
به گزارش خبرگزاري موج، سازمان بسيج دانشجويي؛ شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي کشور به مناسبت شهادت سردار مدافع حرم حسين همداني بيانيه اي صادر کردند.
متن اين بيانيه به شرح زير است:
باسمه تعالي
سلام و درود بي‌منت‌هاي خداوند بر رسول مهر و مهرباني و ائمه هدي (صلوات الله اجمعين) که آدمي را واقف به کرامتش نمودند و به او آموختند که بايد عاري از سلطه‌ي غير خدا باشد و سلام خداي بزرگ بر شهيدان راه آزادي که چهل چراغ هدايت امت‌اند به سوي اسلام ناب و نمادهاي ظلم ستيزي و استکبار ستيزي هستند در هر عصر و زمان و سلام بي‌کران به امام عزيزمان حضرت روح الله (ره) که جرأت بودن را به امت اسلام بازگرداند و راه استقلال و عزت را به ايشان آموخت.
و با سلام وادب به محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامي، سکاندار کشتي با صلابت انقلاب اسلامي که همه مستضعفين جهان چشم به آن دوخته‌اند تا نجات يابند.
رهبر عزيزتر از جان!
خبر شهادت يکي از حبيب بن مظاهرهاي زمان که عمري را در مجاهدت گذراندند، دل همه ما را به درد آورد. شهادت سردار بزرگ اسلام حاج حسين همداني قطعاً ثلمه‌اي بزرگ به لشکر پيروز اسلام عزيز بود که در حال مقابله و مبارزه با نظام سلطه است. در نخست کلام شهادت اين مرد جهاد و مبارزه را به محضر حضرتعالي تبريک و تسليت عرض مي‌نماييم.
رهبرا!
همانگونه که حضرتتان نيز بارها اشاره فرموده‌ايد هندسه جديد قدرت در حال شکل‌گيري است و بي‌شک، همگان مي‌دانند که انقلاب اسلامي به عنوان يکي از اضلاع مهم اين هندسه است. گفتماني جديد که حرفي غير از گفتمان‌هاي رايج جهان داشته واساسا با گفتمان‌هاي مادي و منفعت طلب اومانيستي تفاوت مبنايي، محتوايي و مفهومي دارد.
بر اساس همين تفاوت مبنايي، نگاه‌ها، تحليل‌ها و مواضع و کنش‌ها نيز متفاوت مي‌شود چنانکه انقلاب اسلامي به تقويت مستضعفين جهان مي‌شتابد و جريان مقابل تقويت مستکبرين را در اولويت قرار مي‌دهد. انقلاب اسلامي به دفاع از مظلومين فلسطين، عراق، بحرين، يمن، لبنان، سوريه و... مي‌شتابد و گفتمان مقابل تقويت صهيونيست، آل سعود، داعش و حاکمان قاتل و جبار را در اولويت کاري خود قرار مي‌دهد. انقلاب اسلامي به دنبال ملت‌ها و نظام مقابل به دنبال دولت‌ها مي‌رود.
اما تجربه رقابت و مواجهه اين دوگفتمان، گوياي آن است که توازن قدرت به سمت انقلاب اسلامي در حال تغيير است و نظام مقابل به عنوان نماد استکبار با فهم اين واقعيت به دنبال براندازي، يا استحاله، يا فروپاشي، يا حداقل مهار انقلاب اسلامي است.
رهبر عزيز!
امروز وجود فرماندهان بزرگي همچون سردار همداني که با تمام اخلاص در ميدان جهاد عليه اسلام بدلي و پدر خواندگان آن در نظام سلطه حضور دارند و در کمال خضوع در کنار مردم رنج ديده و مصيبت کشيده‌ي ملت‌هاي مختلف همچون سوريه قرار مي‌گيرند و از قضا ملت‌ها نيز ايشان را از خود مي‌دانند، نشان دهنده‌ عمق نفوذ انقلاب اسلامي در ميان ملت‌هاست.
پدرا!
امروز که جاي خالي حاج حسين احساس مي‌شود، بار ديگر ما دانشجويان بسيجي سراسر کشور با امام المسلمين عهد مي‌بنديم که ضمن تقويت بنيه‌هاي بصيرتي و اعتقادي و همچنين تقويت روحيه‌ ايستادگي و رشادت، هر چه بيشتر خود را آماده‌ نبرد بي امان آغاز شده با نظام سلطه نماييم. امروز در ميدان جنگ نرم سلاح قلم بر دست گرفته‌ايم و بنيه‌هاي نظام استکبار را مورد هجمه قرار مي‌دهيم و هرگاه که فرمان رسد سلاحي ديگر بر دست خواهيم گرفت و همچون سردار سربدار حاج حسين همداني، شهداي دانشجو حسن باقري، زين الدين، علم الهدي، شهبازي، متوسليان و... در ميدان جنگ سخت، دشمن عزت و کرامت انساني را به خاک مظلت خواهيم نشاند.
با شما عهد مي‌بنديم که هيچگاه فريب حيله‌هاي نظام شيطاني را نخوريم و دچار عافيت طلبي نگشته و چشم به نقاط خيالي نبنديم. هيچ‌گاه فراموش نکنيم که بر اساس کلام خداي عالم و بصير تا زماني که به راه دشمنان نرويم و مطيع آنان نشويم، دست از ما بر نخواهند داشت و لذا زماني که مبارزه را تمام شده پنداريم زماني است که همجنس دشمنان خدا شده‌ايم.
با شما عهد مي‌بنديم که تا آخرين نفس ايستاده‌ايم. «فاستقم کما امرت»













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن