تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820277438




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توافق هسته‌اي و برجام عليه سياه‌نمايي‌هاي دشمنان بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۷ق.ظ)
وزير دادگستري: توافق هسته‌اي و برجام عليه سياه‌نمايي‌هاي دشمنان بود موج- پورمحمدي با بيان اين که توافق هسته‌اي و برجام عليه سياه‌نمايي‌هاي دشمنان بود گفت: به دنيا فهمانديم که آن ها دروغ مي‌گويند و ملت ايران فهيم و هوشمند است و جز اقتدار و استقلال کشور خود چيزي طلب نکرده است.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام والمسلمين مصطفي پورمحمدي وزير دادگستري با اشاره به اين که هنوز تعداد زيادي از جان‌باختگان ايراني و ديگر کشورها شناسايي نشده‌اند،خواستار مسووليت پذيري حکومت عربستان در قبال اين موضوع شد.
وزير دادگستري دولت يازدهم بزرگ‌ترين مشکل فعلي کشور را بحث اقتصاد دانست و تصريح کرد: امروز رسيدگي به وضع اقتصادي مورد تاکيد رهبري است و راه حل آن اقتصاد مقاومتي، ايجاد شغل و توليد است. امروز راه ايستادگي در مقابل استکبار اقتصاد مقاومتي و حفظ فرهنگ اصيل ايراني است.
وي با اشاره به اين که استکبار با دست ملت قدرتمند ما تضعيف و تحقير شد،گفت: مرگ بر آمريکا يعني مرگ بر فساد، ظلم و سلطه؛ ما با دنيا دعوا نداريم با ظلم و سلطه مخالف هستيم.
پورمحمدي با بيان اينکه توافق هسته‌اي و برجام عليه سياه‌نمايي‌هاي دشمنان بود و به دنيا فهمانديم که آنها دروغ مي‌گويند و ملت ايران فهيم و هوشمند است و جز اقتدار و استقلال کشور خود چيزي طلب نکرده است، اظهار کرد: ۲۲ماه ديپلمات‌هاي ما با منطق حق جمهوري اسلامي را به اثبات رساندند و دنيا اين را ديد و فهميد. همچنين راه استکبار و بهانه‌گيري آنان را سد کرد، توفيق جمهوري اسلامي در مقطع اخير در مقابل فشار رواني، فضا را به نفع جمهوري اسلامي تغيير داد و تبليغات دشمن را کم‌رنگ کرد.
وي گفت: اين اقدامات نبايد سبب کج‌فهمي شود و کسي فکر نکند ما دست از مبارزه با استکبار بر مي‌داريم و عقب‌نشيني کرديم؛ ما پاي شعار و منطق خود ايستاده ايم و خواهيم ايستاد.
وزير دادگستري به سفر رياست جمهوري و حضور خود به عنوان نماينده هيات دولت در اين شهرستان، بازديد‌ها و گزارش‌ها اشاره کرد و افزود: مازندران به ويژه شهرستان نور، ظرفيت بالايي براي رسيدن به نقطه مطلوب براي توسعه دارد و دومين شهرستان استان از نظر وسعت است؛ اما با اين حال آنچنان که بايد از اين سرمايه‌ها خوب استفاده نشده است.
وي با اشاره به اينکه دولت بايد در بخش‌هايي به مردم کمک کند، تصريح کرد: راه و ترافيک سنگين يکي از مشکلات اصلي اين شهرستان است که بيشترين بودجه در نظر گرفته شده در سفر دولت به مازندران به مربوط راه‌هاي استان و حل مشکلات ترافيکي و کمربندي‌هاي آن است.
پورمحمدي به ضرورت توجه به کشاورزي مازندران اشاره و اضافه کرد: در اين استان به واسطه نعمت خداوندي دشت و اراضي زياد و بارندگي خوب مردم استان بايد در بخش کشاورزي از اين قابليت‌ها به صورت ويژه بهره‌مند شوند، اما به‌دليل کوچک شدن زمين و زياد شدن خرده مالک‌ها در طول سال فقط يک بار کاشت محصولات کشاورزي در زمين‌هاي مستعد انجام مي‌شود؛ در حالي که بايد در برخي از مناطق کاشت دوم هم انجام شود تا توليد دو برابر شود.
پورمحمدي راهکار ديگر توسعه مازندران را پرورش ماهي و صيد برشمرد و خاطر‌نشان کرد: هم‌اکنون مازندران حدود ۳۰ هزار تن صيد ماهي دارد که مي‌توان با استفاده از ظرفيت‌ها آن را به ۲۰۰هزار تن و حتي به تعبير برخي کارشناسان تا يک‌ميليون تن رساند.
وي با اعلام اينکه از صندوق توسعه ملي که صندوق ارزي است با موافقت مقام معظم رهبري ۱۰ درصد از اين اعتبارات تبديل به ريال و براي توسعه کشاورزي تسهيلات پرداخت مي‌شود، اضافه کرد: اين اقدامات به نيروي متخصص نياز دارد و استان و کشور از ظرفيت تخصصي بالايي به ويژه متخصص کشاورزي برخوردار است که بايد با مشارکت دادن اين افراد از ظرفيت‌ها بهره برد.
وزير دادگستري‌ به ظرفيت گردشگري استان و شهرستان هم اشاره کرد و اظهارکرد: مواهب الهي استان از کوه، جنگل، دريا و ساحل و ده‌ها ظرفيت ديگر اين استان و شهرستان را مستعد گردشگري و درآمد و اشتغال کرده، اما بايد گردشگري خوب ساماندهي شود؛ ظرفيت اين امر آنقدر زياد است که به تنهايي مي‌تواند پاسخ نيازهاي استان را بدهد.
پور محمدي خاطرنشان کرد: دولت در بسياري از اين موارد وظيفه ايجاد زيرساخت و کمک دارد و نبايد بيش از اين دخالت کند؛ زيرا هر جا دولت زياد دخالت کند کار خراب مي‌شود؛ خود مردم بايد با کمک دولت کار انجام دهند، ارزش و فرهنگ کار هم بايد تبيين شود و جوان بايد خود را آماده کار کند نه پشت ميزنشيني، کار بايد مولد شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن