تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815608292




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردار همداني در دفاع از آرمان‌هاي اسلام و انقلاب اهتمام جدي داشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ مهر ۱۳۹۴ (۲۰:۲۷ب.ظ)
در پيام تسليت رئيس مجلس عنوان شد: سردار همداني در دفاع از آرمان‌هاي اسلام و انقلاب اهتمام جدي داشت موج - رئيس مجلس شوراي اسلامي در پيامي ضمن تسليت شهادت سردار سرتيپ پاسدار حسين همداني تصريح کرد: سردار همداني در عرصه‌هاي دشوار و در دفاع از آرمان‌هاي اسلام و انقلاب اهتمام جدي داشت.
به گزارش خبرگزاري موج، متن پيام تسليت علي لاريجاني که روز جمعه انتشار بافته بدين شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
کاروان شهداي بزرگوار انقلاب بار ديگر يکي از فرزندان و ياران خدوم ملت، فرمانده دلاور و سردار سرافراز حسين همداني را همراه خود ساخت.
سردار رشيد سپاه و فرمانده ارشد دفاع مقدس شهيد حسين همداني طي سال هاي متمادي و در عرصه‌هاي دشوار و حساس و سنگرهاي نبرد به دفاع از آرمان هاي اسلام، انقلاب و رهبري اهتمام فراوان داشتند که فرماندهي رده‌هاي مختلف در سپاه از جمله سپاه حضرت رسول (ص) تهران بخشي از اين تلاش‌ها بود.
شهيد همداني بعنوان مستشار ارشد سپاه پاسداران و مدافع حرم حضرت زينب (س) در مبارزه با دشمنان تکفيري انجام وظيفه مي‌کرد و در امتداد ايثار خويش سرانجام در حين مأموريت دفاع از حرم توسط نيروهاي داعشي و در منطقه حلب سوريه به شهادت رسيد.
اينجانب ضمن عرض تبريک و تسليت شهادت سردار حسين همداني به پيشگاه حضرت بقيه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبري، فرماندهان و رزمندگان سپاه، ملت شريف ايران، دوستان و خانواده بزرگوار ايشان اميدوارم روح بلند شهيد حسين همداني در جوار ارواح ملکوتي شهدا مشمول عند ربهم يرزقون و الطاف الهي قرار گيرد.
سردار سرتيپ پاسدار حسين همداني از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامي عصر ديروز (پنجشنبه) در حين انجام مأموريت‌هاي مستشاري در حومه شهر حلب به دست تروريست‌هاي داعشي به شهادت رسيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن