تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشنود گر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814699855




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همکاري بين المللي؛ شاه کليد حل مشکلات اقتصاد و تجارت بين الملل


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ مهر ۱۳۹۴ (۱۳:۱۰ب.ظ)
رئيس صندوق بين المللي پول تصريح کرد؛ همکاري بين المللي؛ شاه کليد حل مشکلات اقتصاد و تجارت بين الملل موج - رئيس صندوق بين المللي پول تصريح کرد که همکاري بين المللي شاه کليد حل مشکلات اقتصاد و تجارت بين الملل است.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از شينهوا، کريستين لاگارد، رئيس صندوق بين المللي پول (IMF) طي اظهاراتي خطاب به تمامي کشورهاي جهان اظهار کرد: حل و فصل مشکلات اقتصاد و تجارت جهاني بدون همکاري تمامي کشورهاي جهان غيرممکن است.
وي ادامه داد: در شرايط فعلي اقتصاد جهاني، لزوم همکاري همه جانبه بين المللي براي مقابله با چالش هاي مشترک جهاني، به صورت قابل توجهي افزايش يافته است.
رئيس صندوق بين المللي پول در نشست سالانه اين صندوق با بانک جهاني به تمامي کشورهاي جهان هشدار داد که هيچ کشوري نمي تواند به تنهايي و به دور از همکاري هاي بين المللي مشکلات اقتصاد جهان را حل کند.
لاگارد ادامه داد: در صورتي که سياست گذاران اقتصادي جهان بتوانند همکاري موثري را با يکديگر ترتيب دهند، مي توان از شدت مشکلات پيش روي اقتصاد جهان کاست.
به گفته رئيس صندوق بين المللي پول، اين صندوق طرحي را آغاز کرده است که طي آن مشاوره هاي لازم به کشورهاي مختلف در مورد نحوه به روز رساني سياست هاي پولي آنها براي مقابله با فشارهاي جهاني داده مي شود. صندوق بين المللي پول به برخي کشورها مانند آنگولا، هند و اندونزي که بخش زيادي از منابع عمومي را در زمينه ارائه يارانه انرژي به مردم صرف مي کنند، توصيه کرد که طي طرح هاي منسجم و عملياتي از يارانه ها بکاهند.
صندوق بين المللي پول تصريح کرد: کشورهايي مانند جمهوري آذربايجان و قزاقستان که وابستگي شديدي به صادرات دارند نيز بايد به تنظيم نرخ ارز خود بپردازند.
اين صندوق در مورد اقتصاد چين نيز اعلام کرد: کاهش سرعت رشد اقتصادي چين قابل پيش بيني بود و انتظار مي رود که اين روند در آينده نيز ادامه يابد، اما؛ روند رشد اقتصادي چين مناسب است. انتظار مي رود که اقتصاد چين از مدل صادرات گرا و مبتني بر توسعه زيرساخت ها به سمت ترويج مصرف داخلي گام بردارد.
صندوق بين المللي پول اعلام کرد که از تغيير رويکرد چين در عرصه اقتصاد استقبال مي کند و خواستار احتياط اين کشور درباره سياست هاي اقتصادي اعمالي است.
سخنان کريستين لاگارد در شرايطي مطرح شد که دستور کار سياست جهاني روز پنجشنبه (16 مهر) منتشر شد و در آن صندوق بين المللي پول و بانک جهاني بر سرريز اقتصادي به عنوان يکي از چالش هاي پيش روي اقتصاد و تجارت بين الملل اشاره کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن