تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815612908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به ازای هر 5 نفر در کرمان یک خودرو وجود دارد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: به ازای هر 5 نفر در کرمان یک خودرو وجود دارد
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان گفت: در کرمان به ازای هر 5 نفر یک خودرو وجود دارد که با میانگین کشور برابر است .


به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ حمید معین زاده، افزود: در 6 ماهه اول امسال تلفات رانندگی نسبت به مدت مشابه پارسال 5 درصد کاهش داشته است که البته با توجه به آموزشهای مداوم باید این عدد بیشتر از این باشد .
افزود : در این مدت جیرفت با 60 درصد کاهش تلفات در جایگاه نخست استان و شهرستانهای شهربابک و بم با 50 و 25 درصد کاهش در جایگاههای بعدی قرار دارند .


وی همچنین با بیان اینکه متوسط فوتی های درون شهری عابران پیاده در کشور 20 درصد است گفت: در استان کرمان عابران پیاده 45 درصد فوتی ها را در تصادفات تشکیل می دهند و این نشان می دهد عابران پیاده در شهرهای استان کرمان از محلهای تعیین شده عبور نمی کنند و میزان توجه به جلوی رانندگان نیز پایین است .


سرهنگ معین زاده همچنین به میزان آمار 35 درصدی فوتی های راکبان موتور سیکلت در تصادفات درون شهری اشاره کرد و گفت: این عدد نیز از متوسط کشور ی بالاتر است .


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همچنین 70 درصد علل مرگ و میر موتورسواران را در تصادفات ناشی از ضربه سر به جسم سخت دانست و بر استفاده از کلاه ایمنی در حین موتورسواری تاکید کرد .


وی با بیان اینکه در 6 ماهه نخست امسال 161 جلد گواهی نامه در شهرهای استان ضبط شده تصریح کرد: در این مدت همچنین با بیش از 1300 خودرو که خلافی بالای یک میلیون داشتند برخورد شده است .








انتهای پیام/  ا




اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

کهنوج با 41 درجه گرمترین نقطه کرمان
مرکز فوریتهای اجتماعی در کشو با کمبود اعتبار مواجه است
مردم نگران نباشند، پروازها آموزشیست
نیروگاه شوباد وارد مَدار شد





۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن