تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815462909




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نا آگاهي از قوانين يکي از اصلي‌ترين عوامل بروز کج‌رفتاري در جامعه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ مهر ۱۳۹۴ (۲:۵۵ق.ظ)
نا آگاهي از قوانين يکي از اصلي‌ترين عوامل بروز کج‌رفتاري در جامعه است موج - فرمانده انتظامي گلستان با بيان اين که ناآگاهي و کم‌اطلاعي از قوانين يکي از اصلي‌ترين عوامل بروز کج‌رفتاري در جامعه است، تصريح کرد: تداوم کم‌اطلاعي و ناآگاهي، جامعه را با چالش‌هاي جدي در حوزه رفتارهاي اجتماعي مواجهه مي‌کند.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار سيد محمود ميرفيضي، فرمانده انتظامي گلستان، در ديدار با مدير کل آموزش‌وپرورش گلستان بر جلوه‌هاي اقتدار و کارآمدي پليس؛ خصوصا در هفته ناجا تأکيد کرد.
فرمانده انتظامي گلستان گفت: اقتدار، کارآمدي، عزت و محبوبيت پليس مرهون برنامه‌ريزي راهبردي و عمل توأم با قاطعيت در چارچوب قانون است.
وي ادامه داد: نيروي انتظامي به عنوان مهم‌ترين نهاد حافظ نظم و امنيت اجتماعي که بيشترين سطح ارتباط و تعامل را با مردم، گروه‌ها و اقشار مختلف اجتماعي دارد، بيش از هر سازمان و نهادي نيازمند شناخت و همراهي و جلب حمايت افکار عمومي در راستاي اجراي ماموريت‌هاي محوله است.
وي افزود: در همين راستا با نمايش جلوه‌هاي اقتدار، کارآمدي، توانمندي، هوشمندي و علمي پليس به جامعه مي‌توان از ظرفيت مشارکت دستگاه‌هاي دولتي و غيردولتي در تأمين امنيت جامعه بهره جست.
اين مقام ارشد انتظامي استان در ادامه، اقتدار، عزت و کار آمدي پليس را مرهون برنامه‌ريزي راهبردي در چارچوب قانون دانست و اظهار داشت: امروز نيروي انتظامي در خدمتگزاري، پاسخگويي، ايجاد نظم و امنيت اجتماعي در جامعه از هيچ تلاشي فروگذار نخواهد کرد.
وي دستيابي جوامع به شاخصه‌هاي توسعه پايدار را در سايه امنيت و آرامش حاکم بر آن قابل حصول دانست و بيان داشت: امنيت در سايه آگاهي از قانون و عمل به آن محقق مي‌شود.
به گفته وي هرچه سطح بينش و آگاهي افراد نسبت به قوانين و مقررات حاکم بر جامعه افزايش يابد، مي‌توان اميدوار بود که امنيت در جامعه پايدارتر باشد.
سردار ميرفيضي با بيان اين که ناآگاهي و کم‌اطلاعي از قوانين يکي از اصلي‌ترين عوامل بروز کج‌رفتاري در جامعه است، تصريح کرد: تداوم کم‌اطلاعي و ناآگاهي، جامعه را با چالش‌هاي جدي در حوزه رفتارهاي اجتماعي مواجهه مي‌کند.
وي همکاري و تعامل دو سويه پليس و آموزش‌وپرورش را ضرورتي انکارناپذير دانست و تأکيد کرد: حاصل اين تعامل، توسعه نظم و انضباط اجتماعي و پيشگيري و کاهش آسيب‌هاي اجتماعي مي‌شود.
فرمانده انتظامي استان گلستان اضافه کرد: انجام تبادل اطلاعات و انجام پژوهش‌هاي مشترک اجتماعي، آموزشي و تربيتي در خصوص دروني نمودن انضباط و تقويت قانون‌مداري از ديگر اهداف تعامل پليس با آموزش‌وپرورش است.
وي با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه در بين دو دستگاه مهم اجرايي استان، خاطرنشان کرد: آموزش‌وپرورش، جامعه هدف پليس است و پيشگيري از وقوع جرائم به صورت ويژه در دستور کار دو دستگاه اجرايي قرار داد.
محمدرضا وطني، مديرکل آموزش‌وپرورش استان نيز در اين نشست با اعلام آمادگي آن سازمان در جهت همکاري با پليس در راستاي اصل پيشگيري از جرائم و آسيب‌هاي اجتماعي، خاطرنشان کرد: آموزش‌وپرورش از تمامي ظرفيت‌هاي موجود در مدارس و فعاليت‌هاي مکمل و فوق‌برنامه دانش‌آموزي از قبيل فعاليت‌هاي پژوهشي، همايش‌ها، اردوهاي دانش‌آموزي، نشست‌هاي علمي، مشارکت در نمايشگاه‌هاي تخصصي و بازديد از نمايشگاه هفته ناجا، ارائه خدمات مشاوره‌اي، بازديد علمي دانش آموزان از مراکز پليس و درنهايت همکاري با پليس در قالب طرح هميار پليس و پليس مدرسه استفاده خواهد کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن