تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814744013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وقتی رسانه شریک جرم می شود


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: حادثه تلخ و جانگداز جان باختن صدها زائر خانه خدا در روز عید قربان، از نگاه رسانه های عربستان و بررسی این نگاه و نوع رفتار خبری آنها می تواند اسناد تازه ای را از عمق ماجرای اسفناک منا و ضعف مدیریت رسانه ای آل سعود افشا کند تا در کنار ناتوانی سعودی ها در اداره حرمین شریفین، به سوءرفتار رسانه ای آنها بیشتر پی ببریم و ببینیم رسانه ها چگونه شریک جرم می شوند؟!
پایگاه های خبری و منا
دکتر امیدعلی مسعودی، استاد علوم ارتباطات دانشگاه سوره در پاسخ به سوال خبرنگار جام جم گفت: مالکیت و مدیریت تمام رسانه های مکتوب و شفاهی عربستان به دربار آل سعود تعلق دارد، بدیهی است در روز وقوع حادثه تلخ منا وقتی به پایگاه های خبری مهمی چون «اخبار 24» یا «الحوادث» مراجعه می شود حتی یک خبر کوتاه هم در این باره دیده نمی شود.
نکته قابل تامل این است که از روز این فاجعه تاکنون رسانه های جهان پررنگ به این خبر می پردازند ولی رسانه های عربستان که این فاجعه در آن کشور به وقوع پیوسته است، سکوت اختیار کرده اند.
نگاهی کوتاه به رسانه های عربستان درخصوص فاجعه منا در یک هفته اول، فقط یک پیام دارد؛ در کشوری که سرزمین خانه خداست، چنین فاجعه دردناکی رخ می دهد و مسئولان عربستانی یا همان خادمان حرمین شریفین؟! که باید غمزده تر از همه مسلمانان جهان باشند، نه تسلیتی به داغداران می گویند و نه همدلی می کنند.
در گام بعدی که اخبار تلخ فاجعه منا به سرعت نور جهان را درنوردید رسانه های حکومتی عربستان به جای اطلاع رسانی و بدون ارائه هیچ مدرک و سندی به تحلیل حادثه بسنده و قربانیان حادثه ... [ مشاهده متن کامل خبر در جام جم آنلاین ]

پنجشنبه ، ۱۶مهر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.sima.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن