تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين اعمال، خداشناسى است، زيرا با وجود علم و معرفت، عمل، كم يا زياد تو را سود مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799115213




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش اتحادیه جهانی ناشران مسلمان به حضور سلمان رشدی در نمایشگاه کتاب فرانکفورت


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: واکنش اتحادیه جهانی ناشران مسلمان به حضور سلمان رشدی در نمایشگاه کتاب فرانکفورت


اتحادیه جهانی ناشران مسلمان در واکنش به حضور سلمان رشدی در نمایشگاه کتاب فرانکفورت اعلام کرد: اگر مسئولان این نمایشگاه در دعوت خود از عنصر هتاک(سلمان رشدی) تجدید نظر نکنند این اتحادیه از حضور در نمایشگاه بین المللی فرانکفورت خودداری می کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، اتحادیه جهانی ناشران مسلمان در بیانیه ای در واکنش به حضور سلمان رشدی در نمایشگاه کتاب فرانکفورت اعلام کرد: اگر مسئولان این نمایشگاه در دعوت خود از عنصر هتاک و موهن (سلمان رشدی) تجدید نظر نکنند این اتحادیه از حضور در شصت و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت آلمان درسال 1394(2015 میلادی ) خودداری می کند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وب سایت اتحادیه جهانی ناشران مسلمان ، در بخشی از این بیانیه آمده است : سوگمندانه ، ناشران مسلمان جهان مطلع شده اند سلمان رشدی که با اقدام موهن خود،آهنگ اسلام ستیزی را نواخت و درجامعه جهانی مسلمانان بدلیل دشنام و هتاکی به آخرین فرستاده خداوند متعال"رحمت اللعالمین"، به چهره منفور ضد فرهنگی، مبدل گردید، به نمایشگاه دعوت شده است.
این بیانیه می افزاید : این چهره ضد حقوق بشر و ضد کرامت انسانی، به پیامبری توهین کرده است که برای راهنمایی و هدایت بشر، مبعوث گردیده اند. سلمان رشدی، نه تنها هیچ بهره ای از روشنفکری نبرده بلکه با قشری نگری و لمپنیسم فکری فرهنگی و هتاکی به اسوه انسانیت، مورد نفرت و انزجار برخاسته از نگاه معنوی تمام مسلمانان و آزادیخواهان، درگیتی است.
این بیانیه می افزاید: اتحادیه جهانی ناشران مسلمان با سپاس از تدابیر و برنامه ریزی و مساعی ارزشمندی که سیاستگذاران و برگزارکنندگان نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت، در سال های پیش معمول و برای پیشرفت فرهنگ جامعه بشری اهتمام داشته اند ، نگرانی عمیق و شدید خویش را از تصمیم غیرفرهنگی نمایشگاه کتاب فرانکفورت در سال 2015، بخاطر دعوت از عنصرهتاک وچهره مطرود مسلمانان جهان، سلمان رشدی، اعلام داشته و از سیاستگذاران و مدیران این نمایشگاه ، استدعای موکد دارد تا با تجدید نظرجدی درحضور این چهره ضد فرهنگی، ماندگاری وزانت و وثاقت نمایشگاه کتاب فرانکفورت را جاودانه، تضمین کنند.
در این بیانیه همچنین با اشاره اینکه نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت به لحاظ تعداد ناشران حاضر در آن از بزرگترین نمایشگاه های کتاب جهان، شمرده می شده آمده است: حضور متخصصان صنعت چاپ، همراه با مشارکت نویسندگان و متولیان عرصه نشر و همچنین شرکت های چند رسانه ای برای مذاکره و تعامل ، همراه با عرضه و تبلیغ آثار و یافتن بازارهای جهانی، آشنایی با ناشران و عقد قرار دادهای جدید در نمایشگاه، دستآوردهای اثربخشی را تاکنون برای کشور میزبان به ارمغان آورده است ، لیکن اینک و در سال 2015 صیانت از دستآوردهای مذکور، برای ماندگاری شکوه آن در نمایشگاه فرانکفورت، امری اجتناب ناپذیر می نمایاند.
در این بیانیه خاطرنشان شده است: سیاستگذاران و برگزار کنندگان نمایشگاه کتاب فرانکفورت، بایسته است شناخت دقیق از دغدغه ها، مسائل و موضوعات اساسی داشته و امکان برنامه ریزی برای حضور بلکه ظهور ناشران مسلمان جهان وحوزه ی فاخر نشرجهان اسلام را برمنبای درک درست متقابل بوجود بیآورند.
اتحادیه جهانی ناشران مسلمان برغم تمهیدات و انجام مقدمات برای حضوردر این نمایشگاه، اعلام می دارد چنانچه دراین روزهای منتهی به برگزاری ، مسئولان این نمایشگاه در دعوت از سلمان رشدی تجدید نظر نکنند و منصرف نشوند ، به احترام خواست و عواطف مبتنی برعقل و منطق مسلمانان و آزادیخواهان جهان،ازحضوردر شصت و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت آلمان خودداری می کند.


چهار شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن