تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که برای جلب رضایت و خوشنودی مردم ، موجب خشم و غضب خداوند شود، خداوند او را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815519051




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه شهرکرد: دولتمردان در مقابل مطامع بیگانگان ایستادگی کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: امام جمعه شهرکرد: دولتمردان در مقابل مطامع بیگانگان ایستادگی کنند استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - ایرنا نوشت ، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: بیگانگان به ملت و فرهنگ ایران طمع کرده اند و مسئولان و دولتمردان باید در مقابل مطامع آنها ایستادگی کنند.

محمد علی نکونام روز چهارشنبه در اولین کنگره ملی سرداران و دو هزار و 436 شهید چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مسئولان و دلتمردان به ظواهر رفتار بیگانگان دل خوش نباشند بلکه مردم و تمامی مسئولان باید به فرمایشات و اجرای دستور مقام معظم رهبری دل خوش باشند.
به گفته وی، مردم ایران لبیک گوی خون شهدا در برابر طمع دشمن و بیگانگان ایستادگی می کنند.
امام جمعه شهرکرد ادامه داد: ملت ایران با تاسی از شهدا به جهانیان اعلام می کنند که زیربار ذلت، کفر و نفاق دشمن نمی رود و در برابر انحراف و توطئه بیگانگان ایستادگی می کند.
حجت الاسلام نکونام گفت: مردم با حضور خود در یادواره و کنگره ملی شهدا به جهانیان اعلام می کنند که منتظر و ولایت مدار منجی علم بشریت بوده و با برافراشتن پرچم عدل الهی سازنده یک جامعه براساس مکتب انتظار هستند.
نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: استحکام پایه های اسلام، برافراشتن پرچم عدل الهی و تفکر ناب اسلامی در جهان از دستاوردهای برگزاری یادواره ها و کنگره شهداست.
به گزارش ایرنا، کنگره سرداران و دو هزار و 437 شهید گلکون کفن این استان امروز چهارشنبه پانزدهم مهرماه همزمان با سفر تاریخی مقام معظم رهبری به چهارمحال و بختیاری در مصلای امام خمینی (ره)در حال برگزاری است.

کلید واژه ها: استان چهارمحال و بختیاری -




چهارشنبه 15 مهر 1394 - 17:17:19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن