تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806331729




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عده‌اي با سهل‌انديشي مذاکره با شيطان بزرگ را توجيه مي‌کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ مهر ۱۳۹۴ (۱۳:۴۷ب.ظ)
رهبر معظم انقلاب در ديدار فرماندهان و کارکنان نيروي دريايي سپاه: عده‌اي با سهل‌انديشي مذاکره با شيطان بزرگ را توجيه مي‌کنند موج-حضرت آيت الله خامنه‌اي تاکيد کردند: مذاکره با آمريکا ممنوع است؛ زيرا اين مذاکره نه تنها هيچ نفعي ندارد بلکه ضررهاي بي‌شماري نيز دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح امروز (چهارشنبه) در ديدار فرماندهان و کارکنان نيروي دريايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و جمعي از خانواده‌هاي آنان و همچنين خانواده‌هاي شهداي اين نيرو، با اشاره به نقش جوانان انقلابي نيروي دريايي سپاه و جوانان شجاع جنوب در تأمين امنيت دريا و ايجاد رعب در دشمن، تاکيد کردند: دشمنان به دنبال تغيير محاسبات مسئولان و تغيير افکار مردم بويژه جوانان هستند و همه بايد هوشيار و بيدار باشند.
حضرت آيت الله خامنه اي در اين ديدار با اشاره به اهميت موضوع امنيت دريا گفتند: آمادگي‌ها بايد همواره بگونه اي باشد که براساس دستور قرآني، در دشمن ايجاد رعب کند و جرأت تجاوز را از او بگيرد زيرا اگر خاکريزها قابل نفوذ باشند، دشمن نفوذ خواهد کرد.
ايشان خاطر نشان کردند: اکنون به برکت تشکيل جبهه انقلابي در جنوب کشور که متشکل از نيروي دريايي سپاه و جوانان شجاع جنوب است، دستور قرآني ايجاد رعب در دشمن، محقق شده است.
فرمانده کل قوا با تأکيد بر اينکه ما هيچگاه شروع کننده جنگ نخواهيم بود، افزودند: اما طبيعت دشمن همواره خوي تجاوز و نفوذ است، بنابراين بايد توانايي‌هاي علمي و تجهيزاتي در قالب نوآوري‌ها، روز به روز افزايش يابند.
رهبر انقلاب اسلامي، هم افزايي نيروي دريايي سپاه و نيروي دريايي ارتش را بسيار ضروري خواندند و با تأکيد بر لزوم زنده نگه داشتن ياد و خاطره جوانان با ايمان و انقلابي همچون شهيد نادر مهدوي و همراهان وي که شجاعانه در مقابل ناو امريکايي‌ها ايستادند و به آن‌ها درس فراموش نشدني دادند، گفتند: با اين رشادت‌ها و ايستادگي‌ها، دشمنان نظام اسلامي متوجه شدند که جمهوري اسلامي ايران، نظامي نيست که هرگونه بخواهند بتوانند با او رفتار کنند.
حضرت آيت الله خامنه اي همچنين از همراهي خانواده‌ها و بويژه همسران فرماندهان و کارکنان نيروي دريايي براي حضور در مناطق جنوبي کشور قدرداني کردند.
ايشان در ادامه به برنامه‌هاي خطرناک قدرت‌هاي استکباري براي منطقه اشاره کردند و با تأکيد بر اين که اين قدرت‌ها هيچ ابايي در استفاده از تجهيزات بسيار خطرناک و روش‌هاي غير انساني براي کشتار انسان‌هاي بيگناه ندارند، افزودند: ادعاي آن‌ها مبني بر حمايت از حقوق بشر و حقوق شهروندي، خلاف واقع و کاملاً پوچ و بيهوده است.
رهبر انقلاب اسلامي حمله به بيمارستان در افغانستان و کشتار مردم در سوريه، عراق، يمن، فلسطين و بحرين را نمونه‌هايي از فجايع قدرت‌هاي استکباري و بي رحمي و سنگ دلي آن‌ها دانستند و خاطرنشان کردند: امروز بزرگ‌ترين خطر براي دنيا، نفاق و ريا و دروغگويي مدعيان حقوق بشر است.
حضرت آيت الله خامنه اي به نقش و جايگاه جمهوري اسلامي ايران در شرايط کنوني منطقه اشاره کردند و گفتند: در چنين شرايطي جمهوري اسلامي، به توفيق الهي علاوه بر جلوگيري از نفوذ دشمن در داخل، در بسياري از موارد مانع از عملي شدن نقشه‌ها و برنامه‌هاي دشمن در منطقه شده است.
ايشان با تأکيد بر اينکه ناکامي‌هاي دشمن در داخل و در منطقه، به برکت هوشياري و آمادگي و عزم جوانان انقلابي و اقتدار جمهوري اسلامي در منطقه بوده است، خاطرنشان کردند: بر همين اساس بيشترين تلاش و برنامه ريزي قدرت‌هاي استکباري، براي دشمني با نظام اسلامي ايران است و ادعاي آمريکا براي مذاکره با ايران نيز در همين چارچوب و براي نفوذ، است.
رهبر انقلاب اسلامي با انتقاد از عده اي سهل انگار و سهل انديش در داخل که متوجه ابعاد و عمق اين موضوع نيستند، افزودند: در کنار اين افراد سهل انديش، بي خيالان جامعه و افرادي هم هستند که به مصالح و منافع ملي کشور هيچ اهميت و توجهي ندارند.
حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به طرح برخي مسائل از جانب افراد سهل انديش و سهل انگار درخصوص مذاکره با آمريکا، گفتند: اين افراد مي گويند چگونه است که حضرت علي عليه السلام و حضرت امام حسين عليه السلام با دشمنان خود مذاکره کردند اما اکنون با مذاکره با آمريکا مخالفت مي‌شود؟
ايشان در پاسخ به اين شبهه افزودند: چنين تحليلي درخصوص مسائل تاريخ اسلام و مسائل کشور، نهايت ساده انديشي است زيرا حضرت علي عليه السلام با زبير و حضرت امام حسين عليه السلام با عمر بن سعد، مذاکره به معناي امروز يعني معامله نکردند بلکه هر دوي اين بزرگواران به طرف مقابل خود نهيب زدند و آن‌ها را نصيحت به خداترسي کردند.
رهبر انقلاب اسلامي گفتند: متأسفانه عده اي براي توجيه مذاکره جمهوري اسلامي ايران با شيطان بزرگ، با نگاهي عوامانه، اينگونه مسائل را در روزنامه‌ها، سخنراني‌ها و فضاي مجازي مطرح مي‌کنند، که کاملاً اشتباه است.
حضرت آيت الله خامنه اي با تأکيد بر اينکه ايران هيچ مخالفتي با اصل مذاکره با کشورها، اعم از اروپايي و غيراروپايي ندارد، خاطرنشان کردند: اما در مورد آمريکا موضوع متفاوت است زيرا آن‌ها تعريفي که از مذاکره با جمهوري اسلامي ايران کرده‌اند، به معناي نفوذ و باز کردن راه براي تحميل است.
ايشان با اشاره به همراهي و همکاري آمريکا و جريان صهيونيستيِ ضد بشريت، تأکيد کردند: مذاکره با آمريکا به معناي باز کردن مسير براي نفوذ در عرصه‌هاي اقتصادي، فرهنگي، سياسي و امنيتي کشور است.
رهبر انقلاب اسلامي با اشاره به مذاکرات اخير هسته اي گفتند: در اين مذاکرات، طرف مقابل، تلاش داشت، از هر فرصتي براي نفوذ استفاده کند و حرکتي بر خلاف منافع ملي کشور انجام دهد، البته مذاکره کنندگان ايراني، حواسشان جمع بود، اما بالاخره آمريکايي‌ها در جاهايي فرصت پيدا کردند.
حضرت آيت الله خامنه اي گفتند: مذاکره با آمريکا ممنوع است زيرا اين مذاکره نه تنها هيچ نفعي ندارد بلکه ضررهاي بشماري نيز دارد.
رهبر انقلاب گفتند: شرايط کنوني از لحاظ فعاليت‌ها و تلاش‌هاي دشمنان جمهوري اسلامي که ما بر آن‌ها احاطه اطلاعاتي نيز داريم، مقطع مهمي است زيرا آن‌ها به دنبال تغيير محاسبات مسئولان و تغيير افکار مردم درخصوص مسائل انقلابي، ديني و مصالح ملي کشور هستند.
ايشان با تأکيد بر اينکه در موضوع تغيير افکار مردم، هدف اصلي جوان‌ها هستند، جوانان را به هوشياري بيش از پيش فراخواندند و افزودند: البته به لطف خداوند جوانان ما در دانشگاه‌ها و همچنين در نيروهاي مسلح بيدار و پاي کار هستند و من از اين جهت هيچ نگراني ندارم.
رهبر انقلاب اسلامي با اشاره به سالروز مباهله و ايستادگي پيامبر اسلام (ص) و خاندان مطهر ايشان در مقابل جريان کفر، خطاب به جوانان انقلابي کشور، تأکيد کردند: همانگونه که در قضيه مباهله در صدر اسلام، همه ايمان در مقابل کفر قرار گرفته بود، امروز نيز در جمهوري اسلامي ايران، همه ايمان در مقابل کفر قرار گرفته است و همانگونه که در آن زمان صفاي معنوي پيامبر (ص) و خاندان ايشان توانست دشمن را از ميدان خارج کند، امروز هم ملت ايران با اقتدار معنوي خود، دشمن را از ميدان خارج خواهد کرد.
رهبر انقلاب اسلامي در پايان سخنان خود خاطرنشان کردند: اگر براي ياري دين خدا آماده و پا به رکاب باشيم، قطعاً وعده الهي مبني بر نصرت ياري کنندگان دين خدا، محقق خواهد شد و بدخواهان نظام اسلامي در طرح‌ها و برنامه‌هاي امنيتي، نظامي، اقتصادي و فرهنگي شکست خواهند خورد.
پيش از بيانات رهبر معظم انقلاب، دريادار فدوي فرمانده نيروي دريايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در سخناني با اشاره به رشادت‌هاي سپاه در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: سربازان شما منتظر فرمان هستند تا درس عبرتي تاريخي به شيطان بزرگ و ايادي موذي، ميهمان‌کش و کودک‌کش آن‌ها در منطقه بدهند.
سردار فدوي با تأکيد بر اين که در آماده‌ترين شرايط ممکن قرار داريم، گفت: نشان دادن بخشي از توان رزمي و آمادگي‌هاي نيروي دريايي سپاه موجب شد تا دشمنان از لزوم تغيير استراتژي دريايي خود سخن بگويند در حالي که آنچه آن‌ها از ما مي‌دانند نسبت به آنچه نمي‌دانند قابل قياس نيست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن