تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815163415




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عمر كرامي : حل بحران لبنان شبيه به معجزه بود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: عمر كرامي : حل بحران لبنان شبيه به معجزه بود
بيروت - نخست وزير پيشين لبنان با قدرداني از تلاش‌هاي دلسوزانه جمهوري اسلامي ايران براي حل بحران لبنان گفت : حل بحران لبنان مانند يك معجزه بود.

به گزارش ايرنا از بيروت ، عمر كرامي اين موضوع را روز دوشنبه در ديدار با منوچهر متكي وزير امور خارجه ايران و هيات همراه و در حضور محمدرضا شيباني سفير جمهوري اسلامي ايران در لبنان بيان كرد.

كرامي افزود كه بحران داخلي لبنان به حد انفجار رسيده بود و اگر تلاش كشورهاي دوست مانند ايران نبود وقوع هر احتمالي امكان پذير بود.

وي دولت اين مرحله لبنان را ، دولت انتقالي خواند و گفت چنين دولتي بيشتر نقش آماده‌سازي براي برگزاري انتخابات دوره بعدي را برعهده دارد.

كرامي همچنين درباره سلامت و درستي برگزاري انتخابات بعدي مجلس لبنان هشدارداد.

وزير امور خارجه جمهوري اسلامي ايران نيز در اين ديدار نقش كرامي در حل بحران لبنان را مفيد و موثر خواند و از مواضع و اقدامات وي قدرداني كرد.

منوچهر متكي به منظور شركت در آيين انتخاب رييس جمهوري جديد لبنان بعدازظهر يكشنبه وارد بيروت شد.

وي تاكنون با شماري از شخصيت‌هاي سياسي ، مذهبي و ملي لبنان از جمله علامه سيد محمد حسين فضل الله ، شيخ عبدالامير قبلان نايب رييس مجلس اعلاي شيعه ، فوزي صلوخ وزير امور خارجه ، ميشل سليمان رييس جمهوري لبنان و ميشل عون رييس حزب آزاد ملي ، فواد سنيوره نخست وزير و اميل لحود رييس جمهوري پيشين لبنان ديدار داشته است .
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 324]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن