تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821012605




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماندن کواچ دیگر بی فایده است ::


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ماندن کواچ دیگر بی فایده است
سید عباسی یکی از اعضای کارگروه بررسی نتایج تیم ملی در جام جهانی معتقد است با رفتن کواچ همه مشکلات حل نمی شود اما دیگر ماندن او هم فایده ای ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، حالا نظرات در مورد کواچ ارائه شده است و اکثریت به این نتیجه رسیده اند که یا او باید از دستیارانی با کیفیت تر کنار خودش استفاده کند یا اینکه نیمکت ایران را ترک کند. حالا موضوع اصلی این است که آیا رفتن کواچ تمام مشکلات تیم مای والیبال ایران را حل می کند؟ جهانگیر سیدعباسی، سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در این باره می گوید:« با رفتن کواچ همه چیز درست نمی شود اما ماندن او هم دیگر بی فایده است و باید بین بد و بدتر یکی را انتخاب کرد. کواچ در تیم ملی ایران به نقطه انتهایی رسیده است و دیگر جایی برای جلو رفتن وجود ندارد. سیستم از حضور او اشباع شده و این یعنی تمام.»

سیدعباسی در مورد ادامه راه تیم ملی می گوید:« فرصت مناسبی برای انتخاب یک مربی با کیفیت وجود دارد و باید در تمام ابعاد مشکلات کواچ و نقاط قوت مربی جدید مورد ارزیابی قرار بگیرد. والیبال ایران یک مربی بزرگ تر از کواچ را می خواهد و ما به جایی در والیبال رسیده ایم که این اسامی دیگر چاره تیم ایران نیستند.»


08:21  1394/07/15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن