تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814739198




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش شهريه مهدهاي کودک در گيلان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ مهر ۱۳۹۴ (۱۷:۵۷ب.ظ)
مديرکل بهزيستي استان گيلان خبر داد: افزايش شهريه مهدهاي کودک در گيلان موج - رشت - مدير کل بهزيستي استان گيلان گفت: شهريه مهدهاي کودک استان گيلان براساس تعداد ستاره از 10 تا 30 درصد افزايش يافته است.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، محمدرضا پارسي در مراسم روز جهاني کودک با حضور بيش از هزار کودک در سالن اجتماعات نيروي انتظامي گيلان با اشاره به زحمات کانون‌هاي مهدهاي کودک و مربيان در مهدهاي کودک اظهار داشت: 15 تا 21 مهر هفته جهاني کودک است و به اين مناسبت سازمان بهزيستي به‌عنوان متولي امر تربيت و پرورش اين رسالت را احساس کرد که بايد جشني براي کودکان برپا کند.
وي افزود: اگر مي‌خواهيم جامعه‌اي شاد و موفق داشته باشيم بايد به کودکان توجه ويژه شود و با توجه به تقارن هفته کودک با هفته ناجا و با توجه به نقش نيروي انتظامي در ايجاد امنيت اين برنامه در سالن اجتماعات نيروي انتظامي برگزار شد.

مدير کل بهزيستي گيلان با اشاره به 543 مهد کودک در گيلان گفت: از اين تعداد مهدهاي کودک 341 مهد کودک شهري و 181 مهد کودک روستايي است و بيش از 16 هزار کودک در مهدهاي کودک گيلان آموزش مي‌بينند.
پارسي با اشاره به وجود 21 مهد کودک حاشيه شهر و مناطق ويژه تصريح کرد: 700 کودک در مهد کودک‌هاي مناطق ويژه گيلان تحت آموزش هستند.
وي با اشاره به اينکه مهدکودک‌هاي مناطق ويژه در مناطقي در شهر تأسيس شده‌اند که در مرز آسيب بيشتر قرار دارند خاطرنشان کرد: در اين مهدکودک‌ها به بخش غير دولتي يارانه پرداخت مي‌شود و يک‌سري آموزش‌هاي مهارت‌هاي زندگي و يک وعده غذاي گرم رايگان به کودکان داده مي‌شود.

مديرکل بهزيستي گيلان با اشاره به تدوين برنامه‌هاي آموزشي در مهدهاي گيلان گفت: امسال در حوزه آموزش‌هاي ديني، مهارت‌هاي زندگي، شاد زيستن و دوست‌يابي فعاليت‌هاي عميق‌تري انجام مي‌شود.
وي با اشاره به اينکه هر ساله براساس دستور العمل شهريه مهدهاي کودک افزايش مي‌يابد تصريح کرد: شهريه مهدهاي کودک گيلان براساس تعداد ستاره از 10 تا 30 درصد افزايش يافته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن